Berg op hoofd

<p>Onze dochter van bijna 2 jaar heeft nog steeds veel berg op haar hoofd (al vanaf dat ze een paar weken oud was). Ik heb er nooit wat aan gedaan omdat ze er zelf geen last van heeft, maar ik begin nu toch te twijfelen. Ze heeft al best een mooi bosje met haar en ik ben bang dat ze misschien straks kale plekken krijgt als de berg eraf valt of als ik eraan ga smeren/kammen e.d.</p><p> </p><p>Wat is jullie ervaring hiermee? Gewoon laten zitten of toch gaan behandelen, en zo ja, hoe dan? </p><p> </p><p>We wassen haar haren al bijna nooit met shampoo (in 2 jaar tijd misschien 5x gedaan), en ze draagt ook vrijwel nooit mutsen of petjes. </p>
 
Ik heb 1 maal dr leanarts berg zalf gebruikt. En voila weg was het. Er kwamen wel enkele dode haren mee, en dacht als ze maar niet kaal word. Echter lijkt het wel of alles meer lucht heeft gekregen, de haartjes glanzen mooi en groeit als kool. Mijn meisje is 13 maand nu.
 
Idd de dr Leenarts bergzalf. Hier ook 1x gebruikt en t ging weg en is nooit meer terug gekomen. Ik zou het zeker weghalen, het gaat niet zomaar vanzelf weg
Ik werk op een kinderdagverblijf en zie best vaak kindjes met plakken berg. Het is gewoon niet zo fris, stinkt snel en ziet er gewoon niet smakelijk uit. Het is echt niet nodig om het te laten zitten. Ik kam vaak de haren van de kinderen, en als de kam dan over zo'n laag berg heen schraapt denk ik altijd: brrr!!
Je kan het zo makkelijk weg kammen met die dr Leenarts zalf! Anders zit het er over een jaar nog en het is gewoon een beetje vies zodra ze geen baby meer zijn
 
Je moet er geloof ik wel iets mee. Niet peuteren en de korsten los maken, dat weet ik wel. Voor onze kleine hebben we toen Zarqa berg spray gekocht. Paar keer per dag sprayen ( lees even instructies) en haar niet kammen. Je mag het niet kapot maken heb ik begrepen
 
Hier idd ook Dr. Leenarts berg zelf heel handig incl. makkelijk kammetje. En weg was het en ook niet teruggekeerd.
 
Ook een Drs. Leenarts gebruiker hier. Eventuele haren die mee komen zaten al los en vast gekoekt in de berg. Ik zou het zeker weg halen, 1 behandeling was genoeg. 
Insmeren, paar uur in laten trekken en rustig eruit kammen. Daarna wel even met een milde shampoo wassen want het is vrij vet.
 
Baby olie/ zonnebloemolie 24 uur laten inwerken en dan zachtjes kammen werkt ook, hoe je niet aan de dure crème. 


zou het wel weghalen omdat dat beter is voor de groei en dichtheid van het haar en wat hier boven al gezegd is. Ik vind het heel erg stinken 
 
Terug
Bovenaan