berg op hoofdje

Gebruik eens de haarlotion van Kruidvat eigen merk. Na een paar dagen verdwijnt de berg en komt niet meer terug! (als je blijft gebruiken)

Succes, groetjes Leontine (moeder van Mara)
 
De makkelijkste manier is olie op het hoofdje maakt niet uit wat voor mag zelfs olijfolie zijn. En dan met een speel kaart over het hoofdje schrapen dan schraap je het er zo van af.

groetjes joyce mama van Mara 7,5 maanden
 
Wij hebben van alles geprobeerd om van de berg af te komen, olie, bergpads, haarlotion, body-lotion, creme's, niets hielp.

Vanaf het moment dat we er niets meer aan doen werd het al een stuk minder. En nu is ons dochtertje er bijna vanaf.
 
Toon heeft/had er ook veel last van. Er af schrapen lukt echt niet want het zat goed vast en we smeerden het meerdere malen per dag in met olie. Hij is nu 4 maanden en sinds vandaag is het bijna weg. Wat bij ons wel werkte was tijdens het badje goed nat en week maken en dan na een badje voorzichtig met een gewone handdoek eroverheen wrijven. Het verschilt dus nogal per kind. Ook had Toon er in het begin geen last van. Maar op een gegeven moment begon hij eraan te krabben en dan tot bloedens toe. We hebben hem toen sokjes aan zijn handen gedaan zodat hij het niet meer kon openkrabben, heel zielig!!!
 
hoi hoi
mijn dochtertje noa had het ook
ik had zelf wat uitgeprobeeld en het lukt ook,
ik had eerst veel haarlotion er op gedaan, en dan wat babyolie
probeer dat een shet werk echt
 
Terug
Bovenaan