Berg op wangen??

<p>Ik had eerder al een topic geplaatst over eczeem. Eerst dacht ik dat me dochter eczeem op dr wangen had maar het begint steeds meer op berg te lijken. Het loopt van de zijkant van dr hoofd door op dr wangetjes. Ik behandel het met tea trea oil en kokos olie dit werkte de vorige keer erg goed was binnen paar dagen weg maar hoe kan het inneend op dr wangen zitten? </p>

Hoi Rooslii,
Onder Berg wordt alleen de (gele) schilfering op het hoofdje van de baby verstaan, het kan ook op het gezicht en achter de oortjes verschijnen dan wordt het seborroïsch eczeem genoemd, je kunt speciale crème of lotion krijgen om dit te behandelen als het kindje er last van lijkt te hebben. 
Ik zou er even naar laten kijken als je het niet zeker weet, zodat je het gericht kan behandelen.
veel succes ermee, hopelijk is je dochtertje er snel vanaf :) 

Mijn dochtertje had het op haar hoofd, neusvleugels, achter haar oren en op haar wenkbrauwen. Heb bepanthen op haar gezicht gesmeerd en het er zachtjes afgewreven. Op haar hoofd heeft ze het nog, maar al veel minder. Ik vond die 2 gele rupsen boven haar ogen geen gezicht. 

Terug
Bovenaan