Berg

Hoi allemaal,
Wie heeft ervaring met Anti berg pads van Zwitsal of Etos? Mijn baby heeft berg en ik weet niet wat moet ik ermee doen. Ik wil die pads proberen maar weet niet of ze echt helpen en ze zijn best duur (over 7 euro).
Alvast bedankt voor jullie reacties.
 
Als je kindje echt onder de plakkaten berg zit zou ik eerst het bolletje gewoon laten inweken met een flinke scheut olie. Wellicht kun je dat zo los schrapen met een ansichtkaart of, heel voorzichtig want je mag niet de hoofdhuid stuk maken, met een luizenkammetje. Ik heb zelf de anti-berg pads gebruikt van de etos bij mijn zoontje. Hij had het maar een heel klein beetje maar ik vond het zo stinken, en dat heeft goed geholpen, het ging er makkelijk af en is nu al weken berg-vrij.
Succes!
 
Ik heb toevallig gister de pads gekocht van zitsal ik weet niet of het helpt maar ze ruiken in iedergeval niet vies.

Mijn moeder vertelde dta ze vroeger gewoon boter op ons hoofd smeerde dat een tijdje in liet trekken en de berg er dan voorzichtig af schraapte met een speelkaart.
 
Hoi, ik heb ze van Zwitsal gebruikt. Ideaal na 2 x die pads gebruikt te hebben was hij er al helemaal vanaf. Beetje deppen met die pads voor het slapen gaan en de volgende ochtend met een kammetje eroverheen en de schilfirtjes kwamen er zeer gemakkelijk vanaf. Daarna heb ik zijn haartjes gewassen en heb ik de berg niet meer terug gezien. het is nu inmiddels 2 maanden terug. Ze ruiken trouwens niet. Succes.
 
Hoi, ik heb de zwitsal pads dus ook gebruikt, maar het wordt er alleen maar erger mee. Haar hele hoofdje is nu rood en geirriteerd!

Misschien is mijn Julie te gevoelig?

Ik gebruik het dus niet meer.

Succes!
 
baby olie werkt ook heel goed hoor, gewoon insmeren en later met een kartonnetje of voorzichtig met je nagels eraf krabben. Wel zo goedkoop trouwens!

gr sandra
 
Ik heb ook de pads van zwitsal gebruikt, en het hielp heel goed. Want na het gebruiken van 2 pads en daarna de haren wassen heb ik ze nooit meer gezien. Zonde van al dat geld, want het is ook maar een paar maanden houdbaar.
Dus ik zou gewoon eerst babyolie gebruiken en kijken of dat helpt en als dat niet helpt dan maar geld uitgeven, helaas!!
 
Terug
Bovenaan