Berg

Hoi,

Kai heeft weer wat, haha. Niet erg hoor maar van de week ontdekte ik een klein beetje berg  op zijn hoofd. Heb het goed met babyolie ingesmeerd en de dag erna nog met van die speciale pads van zwitsal voor berg en daarna zijn haar wel 3 keer gewassen anders kreeg ik die olie er niet uit. Het is redelijk weg moet ik zeggen.

Nou vind ik dat het muf ruikt op zijn hoofd. Ik ruik het zelfs door zijn haarlotion en gel heen. Weet iemand misschien of dat die berg kan zijn die ik ruik of zou het iets anders kunnen zijn.

Gr. Kim
 
Poeh, geen idee. Ik heb er nooit echt zo met mijn neus bovenop gezeten
Toen mijn zoontje berg had, heb ik zijn hoofdje ingesmeerd met een beetje olijfolie. De nacht laten inwerken en 's ochtends uitgekamd en daarna het badje in. Haartjes gewassen met een klein beetje shampoo en na het wassen nog even weer goed doorgekamd en uitgespoeld.
Misschien zitten er nog restjes van berg en middeltjes op zijn hoofd?
Succes!
 
Onze dochter heeft ook een beetje last gehad van "berg"... Ik heb toen van die pads (néé, niet van de Senseo ) gebruikt van de Zwitsal en die hielpen erg goed. Met een paar dagen was de "berg" verdwenen. Het rook wel vies en ik kan me herinneren dat de geur lang aanhield. Dus misschien is het van die pads??

Succes ermee
 
Hallo,
Kevin heeft ook last van berg. Ik gebruik ook de pads van zwitsal en daarmee gaat het goed weg. Ik weet wel dat het niet goed is om shampoo of haarlotion te gebruiken als je kindje berg heeft. Daar droogt de huid van uit en wordt het alleen maar erger. Als je de pads van zwitsal vind stinken kun je ze ook van etos gebruiken die ruiken wat lekkerder, maar ik vond die minder goed helpen. Volgens het CB kun je ook zoete amandelolie gebruiken. In alle gevallen is het het beste om de olie lekker een nachtje te laten zitten en vervolgens met een doek alles eraf te vegen

succes!
 
hoi,

ik gebruik zelf geen pads maar gewoon baby olie want je betaald alleen maar voor de naam. gewoon olie op het hoofdje (kruidvat) en dan in laten trekken en uit kammen na een paar dagen was het weg.
en ja ik vond het ook stinken maar nu het weg is stinkt het ook niet meer zo erg wel nog een beetje van de vette zalf maar dat is niet zo erg.

 
Terug
Bovenaan