Berg

Mijn zoontje van 5 weken heeft wat last van berg. Niets ernstigs en er is wat aan te doen. Nou wordt er alleen een hulpmiddel   beschreven bij berg op het hoofdje. Mijn zoontje heeft er volgens mij ook last van op en rondom de wenkbrauwen. Ik vind het een beetje griezelig om met babyolie aan de slag te gaan bij de oogjes. Iemand ervaringen/adviezen/tips?

Hallo

Kan me best voorstellen ja dat je dat een beetje eng vind!
Mijn dochtertje( nu bijna 10 mnd) had er ook last van alleen niet op het gezichtje zelf.
Ik heb bergpads gebruikt, je hebt ze van zwitsal maar bijv ook van het eigen merk van de etos, en dat een soort vochtige doekjes wat berg tegen kan gaan.
Heel makkelijk dus en het werkt super, alessia was er zo vanaf!

Succes

Liefs Sarah mv Alessia 16/10

Hoi,

Heel herkenbaar, mijn dochter had er ook last van op haar wenkbrauwen. Wij hebben babyolie op een wattenschijfje gedaan en het zo zachtjes op haar wenkbrauwen gedaan. Werkt ook heel goed. Dan kon ik het er gewoon met mijn vingers af wrijven.

groetjes,

Desiree

hoi
Mijn dochter heeft er ook  last van en ook een beetje achter het oor.Ik maak het met een draaiende beweging schoon met babyolie van nattusan(ruikloos) en een rond schijfje en het helpt prima.

groetjes bauwina en janine

Terug
Bovenaan