berg ?

A

Anoniem

Guest
Tyche heeft al best een tijdje gele vettige schilfertjes op haar hoofdhuid. Is dit berg?
En wat kan je er aan doen?
Heb al van die zwitsal pads tegen berg gekocht maar de gebruiksaanwijzing staat me niet zo aan. Ze kan er namelijk een rode hoofdhuid van krijgen en die is al zo vaak rood. Dus die heb ik (nog) niet gebruikt.
Iemand anders tips?

Groetjes Kirsten

Hoi hoi

Ik heb het wel gebruikt, die zwitsal pads. Ik vond ze heel goed werken, dus misschien kan je eens een klein stukje proberen op haar hoofdje. Even om te kijken of ze er op reageert.... Andere tips heb ik ook niet voor je...

Liefs Annet

Misschien doe ik dat wel ja... het zal ook niet echt kwaad kunnen lijkt me maar had liever een andere oplossing gehad.

Hoe lang heb jij de pads moeten gebruiken?

hoi
er is van natusan een olie die je op lichaam en ook voor berg kunt gebruiken.
die hydrateerd heel goed.
gewoon heel licht inmasseren.bij mila hielp het goed.
groetjes piewie

Misschien een beetje een stomme vraag: Maar moet je die dan ook uitspoelen?
Mij was namelijk aangeraden de haarlotion achterwege te laten...

En dat is dus de gewone baby-olie van Natusan of vergis ik me?

Hoi hoi
Ik heb de pads volgens mij een weekje gebruikt...
En toen was het al weg!

Dus.....ik wens je succes!
Liefs Annet

Hoi,

Je kan 's avonds voor het slapen gaan de hoofdhuis insmeren met babyolie (geen haarlotion) en dat laten inwerken dan kan je de volgende morgen het meeste er al uit kammen (niet borstelen) of eraf schrapen met een kaartje oid. En daarna de haren wassen en dan moet t al een heel stuk minder zijn.

succes

xx Elly

Hoi Elly, waarom niet borstelen?
Ik doe dat namelijk wel. Beetje olie, in laten werken, en dan rondjes borstelen. Moet je niet doen met lange haartjes, want die raken spontaan in de klit, maar daar heeft Kian geen last van.
Hij heeft dan wel even een rood hoofdhuidje, maar dat trekt altijd snel weer weg bij hem.

Terug
Bovenaan