Berg

A

Anoniem

Guest
Ik vond bovenop de fontanel berg.......maar heur haar is al vrij lang en die berg moet weg.... getsiederrie.

Ik durfde het nooit zo weg te halen op haar fontanel, het klopte nog zo daar...
Maar ja, nu zit er dus een dikke laag aangekoekte berg. Ik heb van die zwitzalpads want olijfolie deed zijn werk niet. Nu ruikt die berg niet maar nu begint (volgens mijn buuf met verstand ervan) de huid weer te ademen en dat ruikt gewoon zuur.

Jullie nog ervaring of hebben jullie dat keurig bijgehouden???
Ik moet zeggen dat Isa daar nooit zoveel last van had alleen in de plooi van haar oortje.

Ik mis haar eigen geurtje zo weeeeehhh

Groetjes Renske

Hoi!

Ik heb zelf geen ervaring, maar lees wel regelmatig dat je het hoofdhuidje met een dikke laag babyolie in kan smeren, de hele nacht in laten trekken, dan schijn je het de volgende ochtend  met bv een ansichtkaart  er zo af te kunnen schrapen.
Doordat je een breed stuk papier gebruikt, kan het geen kwaad voor de fontanel denk ik.

Suc6!

Groetjes Jenneke mv Ivar

Hoi

Dank je, ik zat al een kam te denken maar dat is veel te scherp. Hopen dat heur haar niet in de weg zit.

Groetjes

Inderdaad babyolie erop en in laten trekken, of inmasseren werkt ook, dan hoeft het niet een hele nacht.
Je kunt wel een babykam of netenkam gebruiken, maar dan niet met de tandjes op het hoofd maar de kam plat zeg maar. Dus met de tandjes vlak op het hoofd, dan kam je de schilfertjes naar de puntjes van het haar.  
Dus normaal kam je je haar en dan hou je de kam zo |   Nu hou je de kam zo --- (snappie)

Yep snapt. Heb nu ingesmeerd en ga morgenochtend kammen-- zo

ik denk dat ik niet goed heb ingesmeerd want het ging moeilijk en ja dan is het huilen geblazen. Smeer het straks weer in, nieuwe ronde, nieuwe kansen....

Terug
Bovenaan