Berg

Getverderrie! Mijn kleine jongen heeft toch een dikke koek op zijn bolletje gekregen ineens. Eerst was het zo'n dun laagje, ik wilde hem daarvoor niet lastigvallen met gekrabbel op zijn bolletje. Maar het wordt steeds meer.

Heeft iemand de gouden tip voor berg. Ik heb hem nu al heel dik in de babyolie gezet en ben steeds een beetje aan het peuteren met een ansichtkaart. Natuurlijk vind hij dit niet lekker...wie weet iets beters?

Groetjes, Marijne

Olivia heeft het ook (en ook Vera mijn oudste dochter). Ik doe hetzelfde als jij. Bij Vera heb ik toendertijd ook die antibergpads gebruikt maar bij haar werkte het niet.

Mijn kraamverzorgster zei dat je ter voorkoming (zwitsal)haarlotion kan gebruiken en dan met een zacht babyborsteltje de hoofdhuid moet masseren door met het borsteltje rondjes op het hoofje te draaien. Dit doe ik nu dus braaf iedere dag.
Buiten dat het ERRUG lekker ruikt vind Rodin het heerlijk als ik dat doe, je ziet m dan genieten.

Misschien krijg je het op deze manier ook wel weg. Heel veel succes ermee, kan me voorstellen dat je er van baalt.

Liefs, Nicole

Indd hier zei ook de kraamverzorgster dat je rondje moest draaien met een borsteltje. Maar hoefde niet persé met lotion.
Gelukkig heeft Quinn er niet zo heel erg last van. Alleen een paar schilfertjes. Yordi daar in tegen heeft er toen ook hele erge last van gehad. En dat duurde toen ook erg lang. Ik kreeg toen de tip om de haartjes te wassen met een klein beetje anti roos shampoo. En dat heeft toen heel erg goed geholpen bij yordi. Het was toen zo verdwenen bij hem.

Kan me voorstellen dat je mannetje het niet prettig vindt en dat jij er erg van baalt. Hopelijk wordt het snel beter.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan