berg

Hai ik heb ff en vraagje,Bryana d,r hoofdje zit onder de berg,nu gebruik ik alleen spullen zonder zeep,en wrijf af en toe haar hoofdje in mer babyolie,dan komt het wel los,maar aangezien zij zo,n bod haar heeft heeft het weinig zin om uit te kammen,ik blijf dan steeds hangen met het kammetje.
Heeft iemand tips?
groetjes Bianca en Bryana 6en halfve maand

Yordi heeft echt heel erg berg gehad, toen hij nog zo klein was. Klinkt goor, maar echt dikke plakaten.
Ik kreeg toen een keer de tip( want had ook al vanalles geprobeerd) om het met een klein beetje anti roos shampoo te wassen. Wel ff uitkijken voor de oogjes natuurlijk. Maar dat 2x in de week te hebebn gedaan werd het steeds beter en was hij zo van die dikke berg af.

Liefs marielle Quinn 5 maand

Veel babyolie en dan aan de slag met een ansichtkaart :) Gewoon in etappes, zodat je haar er niet heel erg mee irriteerd. In 2 dagen was het weg bij ons.

Wat een vieze zooi is het hè. Hier heb ik het al eens helemaal schoongemaakt en nu komt het weer. Morgen is hij dus weer de sjaak :)

Ik gebruik de shampoo en haarlotion van Zarqa. In het begin had Jara steeds berg maar sinds we deze producten gebruiken is het helemaal weg. Ik weet niet of dit toeval is maar wij gaan gewoon door met wassen en smeren hiermee!

Nou ik heb d,r hoofje ingesmeerd met een liter babyolie!En een nacht laten zitten,en heel voorzichtig uitgkamt daarna gewssen met antiklit van zwitzal en het is weg!!!!!

Nou ik heb d,r hoofje ingesmeerd met een liter babyolie!En een nacht laten zitten,en heel voorzichtig uitgkamt daarna gewssen met antiklit van zwitzal en het is weg!!!!!

Terug
Bovenaan