bericht aan jonge gezinnen

hoi meiden,

Ik hoor niet bij dit forum maar
ik baal ervan dat je via deze site geen foto's kan uploaden.
Ik zit niet op hyves en wil er ook niet op maar kan dus nooit mee doen aan  
foto rondes.  Zouden jullie met mij dit topic hoog willen houden  
zodat ze er bij de jonge gezinnen wat aan gaan doen?

groeten czaar  

een voorjaar 2008 moeder

je kan geen foto's uploaden maar je kan gewoon zelf een account nemen bij bv mijnalbum, photobucket en je foto's hier laten zien hoor, beetje zelf wat eraan doen dus..

He hoi!

Ik snap helemaal wat je bedoelt! Het is inderdaad erg lastig dat het zo omslachtig moet. Je moet eerst een foto op een andere site hebben staan, zodat je die foto dan via een link in het forum kunt plakken. Waarschijnlijk doen ze dit omdat het hun op deze manier weinig opslagruimte kost. Als iedereen tig foto's rechtstreeks in het forum kon uploaden, zou het echt heel veel ruimte kosten (een foto van een beetje een fatsoenlijke camera is tenslotte al gauw een paar Mb groot. Een linkje naar een andere site slechts een paar Kb denk ik.
Mocht je niet weten wat de verhouding is tussen Mb en Kb: 1 Mb = 1024 Kb.
Dat is nogal een verschil dus en ik kan me daarom ook wel voorstellen dat ze het niet rechtstreeks op hun eigen site willen hebben. Dan wordt de site alleen maar weer trager enzo....
Ik zelf zit gelukkig wel op hyves en we hebben ook nog een eigen site, dus voor mij is het niet zo'n probleem om het op hun manier te doen. Maar als je dat niet hebt, kan ik me voorstellen dat je het erg vervelend vindt. Ik denk haast niet dat ze er iets aan zullen doen, maar niet geschoten is altijd mis! Dus bij deze mijn hulp aan je oproep!

Groetjes Jojanneke

Terug
Bovenaan