bericht van mij

Hallo Allemaal,
Geen zorgen ik ben er nog wel.... maar heb gewoon weg weer eens geen tijd om op het forum te verschijnen. Druk druk druk. We hebben net geshopt voor een nieuwe auto (ook geslaagd) maar goed dat doe je ook niet zo maar even.
Veel gewerkt, een man die geopereerd is en nog steeds in mitella door het leven moet, veel feestjes, verjaardagen, en volgende week een paar dagen weg enzo.
Inmiddels zit ik alweer op dag 22 van mijn cyclus. Ben hier ook helemaal niet mee bezig deze maand. Misschien dat het werkt.
Dus ergens eind volgende week mijn NOD
ben benieuwd.

Alles goed met jullie? (lees natuurlijk wel zo nu en dan mee hoor)

Tot gauw, zal proberen weer wat vaker te komen kijken.

Cynthia

Hoi Cynthia, gelukkig ben je er weer, ik ken dat overigens druk druk druk, wij hebben ook vaak zoveel te doen. Ik zie dat je er deze maand niet zoveel mee bezig bent geweest, misschien is dat jullie geluk deze maand. Ik zal voor jullie duimen.
Leuk he een nieuwe auto, alleen ik vind het altijd zoveel geld niet te filmen..... Maar ja tegenwoordig geen overbodige luxe meer he, wat voor auto hebben jullie gekocht? Hoe is het met je man heeft ie er veel last van? Enne wat zie ik volgende week lekker een paar dagen weg, lekker geniet er maar van.

Liefs Molly.

We hebben een Deawoo Kalos gekocht, wel een stapje minder als wat we nu hebben maar dan nu een hele nieuwe. Inmiddels rijden we nu al weer in een 10 jaar oude toyota corolla 1.6. 16v (als je dat wat zegt. Nu een 1.3. en kleiner maar goed meer zat er niet in (ik leen niet vor een auto) Met mijn man gaat te redelijk goed. Hij raakt die mitella wel een beetje zat maar ja het is niet anders, en hij doet er behoorlijk veel mee moet ik zeggen (soms te veel als je het mij vraagt)
Ja lekker er even helemaal uit. We gaan naar Drenthe. Klein idillisch plaatsje en een heel oud hotel (zo zag ik op internet) heel schattig. Maar wel met de luxe van een zwembad, sauna enz.
Dus kan niet stuk.

Groetjes,
Cynthia

Hoi cynthia,
klinkt best goed zoals je druk bezig bent en tochj goed hebt geklust!
Ik ben ook bezig om een leuk weekendje t e boeken, omdat wij nogal laat op vakantie gaan, dus als t heel erg leuk is mag je de tip wel doorgeven hoor!
veel plezier alvast, lis

Terug
Bovenaan