Bericht van mij

Hallo,

Hier ben ik weer even
Ik ben een tijdje niet geweest ivm vakantie en drukke werkzaamheden
Wat is er gebeurd de laatste tijd?
Niks eigenlijk. Zit nog steeds aan de Clomid en de dosis is nu wel weer opgehoogd, maar zet geen zoden aan de dijk. Inmiddels zijn we bij ronde 6 of 7 weet het eerlijk gezegd niet meer. Afgelopen woensdag heb ik een FM gehad en er zaten nog geen eitjes met een noemenswaardige afmeting.. As maandag moet ik terug voor een FM en dan zit ik inmiddels op cyclusdag 18. Hopelijk maandag meer resultaat. Dacht dat we er wel aan gewend waren en dat we genoeg geduld zouden hebben na 3 jaar wachten op onze bijna 4 jarige dochter, maar toch valt het elke keer weer zwaar en is het een teleurstelling. Je raakt er nooit aan gewend. Nu weet ik ook weer waarom ik wilde wachten om voor een 2e wondertje te gaan, al die bezoekjes en teleurstellingen.... nee het blijft moeilijk. Je blijft zweven tussen hoop en geloof. Je emoties gaan alle kanten op, van teleurstelling tot woede, van stilte tot huilbuien. En maar aanhoren van de omgeving dat het wel goed komt..... Nou ik zit er even doorheen, maar ik denk dat het toch wel weer goed komt somehow.....

Keep in touch

Tamdun

Hoi Tamdun,
wat waardeloos die emoties en hormonen.
Hopelijk hoef je niet zolang te wachten als met je dochtertje, en doe je alles niet voor niets.liefs Fleur

he tamdun

wat kan ik me goed voelen in je gevoelens. ik ben nu al 2 en half jr bezig voor een 2e kindje. BIj onze dochter hebben we ook 2 jr moeten wachten maar kwam toch nog spontaan na een doorspeoling. Maar dit heb ik allemaal weer gehad en nog niks. We hebben nu ook alweer 3 iui pogingen gehad met clomid,mnd rust ivm vakantie warern en nu gan ik gonal-f spuiten. Dus weer iets nieuws en maar blijven hopen.
Het moeilijks vind ik tegen einde vd cyclus als je dan naar wc moet, elke keer die hoop bah. Helemaal als net als ik de laaste 3mnd over tijd was en dan toch het nog wordt. Dat geeft je zo knauw.

Ik zit er ook soms helemaal door heen, en wil dan ook janken,gillen enz. en dan die goeie bedoeling en spreken van mense. Wees blij je heb er een enz dan wil je ze echt.......

gr en sterkte ermee. denk aan je

Terug
Bovenaan