bericht voor Astrid

hallo Astrid,

Hoe is het met je??

Beginnen de zenuwen al een beetje te komen? Heb je al enige tekenen
gesignaleerd van de rode duivel? Of ben je stiekem aan het genieten van
een misselijkheidje? waarom duurt wachten toch altjd zo lang???

Spannend hé? Ik hoop zo voor je dat het hartstikke raak is deze maand.

Ik zal extra voor je duimen de komende dagen!

Veel liefs van Indy

Hoi Indy,

Hoe is het met jou? Voel je je al weer iets beter?

Bij mij nog geen nieuws. Morgen is mijn nod maar normaal gesproken heb ik pas buikpijn vanaf het moment dat ik echt ongesteld word dus daar kan ik niets uit afleiden.
Ik was vandaag met vlagen erg misselijk (maar dit heb ik ook wel vaker).
Ik heb wel een test gedaan vandaag, ben namelijk jarig en had een positieve test wel een erg leuk cadeautje gevonden maar helaas. Maar dit zegt ook niets aangezien ik wel erg vroeg heb getest.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden. Maar ik hou je op de hoogte!

Groetjes Astrid

Hallo,

Nou daar ben ik weer, inmiddels is het al avond en nog geen spoor van de rode duivels. Vanmorgen had ik heel even steken in mijn buik, maar dit trok binnen vijf minuten weer weg. Telkens als ik naar de wc ga  ben ik bang dat het toch zo ver is, maar tot nu toe steeds een opluchting.
Ik begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden. Heb nu pas voor de derde keer een normale cyclus en de twee keren hiervoor waren ze allebei precies 29 dagen. De laatste keer was  het 's ochtends toen ik wakker werd al zover en nu dus nog steeds niets... Spannend!!!
Ik kan niet wachten tot het morgen is, of tot het weekend voorbij is.
Was vandaag in de stad en heb al stiekem bij de kinderwagens gekeken... Maar ik hou mezelf maar voor dat het toch wel zal komen maar ik krijg steeds meer hoop.
Zodra ik meer weet (of juist niet) laat ik van me horen!

Groetjes Astrid

Terug
Bovenaan