bericht voor cmkunst

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik wilde even reageren op je berichtje. Ik zelf wil ook heel graag kids en ben ook dagelijks op dit forum aan het rondneuzen, ben er ook heeeel erg mee bezig.
Je hebt gelijk dat als het verlangen er eenmaal is het heel moeilijk is om ook nog met andere zaken bezig te zijn maar ja het is toch logisch??  Het is  heel goed om je voor te bereiden door er veel over te lezen en zo. Het is  ook allemaal zo spannend!

Heel veel succes en groetjes!

Hoi Pepernootje,

Wat een lief berichtje en heel leuk om eens een persoonlijk berichtje te hebben. Stom he dat we er zo mee bezig zijn. Ik kan nergens anders meer aan denken. maar goed om hier te lezen dat ik daarin niet de enige ben.

Vandaag ben ik wel heel stom bezig. Ik ben de afgelopen dagen ongi geweest ( 4 dagen, normaal 6) en ik wil nu zo graag testen, maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ik weet het ook wel. Maar een klein stemmetje zegt: stel nou dat ik toch zwanger ben. Dit komt voornamelijk door wat mijn collega vertelde: zij werd ook ongi, maar ook korter dan normaal en toen ze ging testen, bleek ze zwanger te zijn. Maar goed op voor ronde zes.

In welke ronde zat jij ook maar weer? Eerste kindje ook toch?

Jij ook heel veel succes

Liefs Carina

Hoi Carina,

Sorry voor de late reactie maar ik zit voornamenlijk onder werktijd op het forum, stiekem dus ik kan niet te vaak hier zijn.
Ik weet precies wat je bedoeld ik zou het liefst iedere week testen want er is altijd wel iets wat ik denk te voelen. Eigenlijk denk ik constant dat ik zwanger ben echt bizar. Misschien hoop ik op die manier dat ik het snel wordt als ik mezelf wijsmaak zwanger te zijn, haha.
Ik ga voor mijn eerste kindje ja, heb vorig jaar wel een miskraam gehad.
Ben 2 feb. met de pil gestopt en al 1 x ong. geweest.
Gisteren zag ik nog een klein stukje op Discovery over vrouwen die aan het bevallen zijn, fascinerend zeg!
Hoe lang ben jij bezig? En hoe jong ben je?
Ik ben 30 jaar alweer, pff
groetjes pepernootje.

He pepernootje,

Inmiddels zijn wij bezig met ronde 6 en begin nu goed ongeduldig te worden. Ik ben 25 jaar en mijn is bijna 32.

Jeetje een Mk, na hoeveel weken. Heftig hoor.

Ik hoop dat je snel goed nieuws hebt.

Normaal zit ik eigenlijk ook alleen 's avonds op het internet, maar lekker vakantie deze week, dus nu helemaal verslaafd..
Groetjes Carina

Terug
Bovenaan