bericht voor mariska

A

Anoniem

Guest
Hoi mariska

Mijn zoontje is 15 maanden oud.
maar even over jouw verhaal........ Het is natuurlijk al heel wat dat je ongesteld word.
Stap voor stap komen wij gelukkig dichterbij om   zwanger te raken.

hoe oud ben jij??
En hoe lan ben je al bezig??

groeten nathalie

hoi hoi,

15 maanden dan  vind ik ze zo leuk. Lekker eigewijs de wereld ontdekken.

Ik ben in april vorig jaar met de pil gestopt en ben nu dus een jaar bezig, was al twee maanden eerder met de folium gestart en deed het de eerste 2 maanden braaf met condooms om alle pil stoffen kwijt te raken.
Tja als ik geweten had dat het na een jaar nog niet normaal opgang zou zijn.........
Ik heb ook wel lang de pil gebruikt, een jaar of 15.
Had er ook nog nooit van gehoord dat het zo lang kon duren om die cyclus weer opgang te krijgen.
Maar goed de tussen poses worden nu steeds korter en nog even en ik mag ook op de NOD lijst. Weer iets om naar uit te kijken.
Liever natuurlijk gewoon zwanger maar dat snapte je natuurlijk al HAHA

Oja ik ben al 32 jaar en mijn man ook

Bedankt voor je interesse
Groetjes van Mariska

Ik weet precies hoe jij je voelt.
Heb het ook meegemaakt, na het stoppen van de pil+ die medische klachten waar ik niks van afwist.

IK moet je eerlijk zeggen dat ik bij mijn eertse zwangerschap  zo gefocust op het zwanger worden was. Huilde soms om niets, was soms chagrijnig en gefrustreed. Ik kreeg echt het gevoel dat mijn lichaam mij in de steek had gelaten.
Deze factoren zou het zwanger worden zeker hebben beinvloed.

Ik wist dat deze factoren niet ten goede voor mijn zwangerschap konden zijn, en dat zeiden vele tegen mij.
Maar ja, het is makkelijk gezegd dan gedaan.

Ik wil graag wel een tweede kind. Heb het gevoel dat ik wat meer ontspannen ben, en afleiding kan zoeken.
Weet in dit geval mee om te gaan.. gelukkig.
heb gelukkig nog niemand verteld dat ik voor de tweede ga. Dat zou mij eerder opfokken, omdat mensen ernaar zullen vragen als het al zover is. Dus liever niet.
Bij de eerste zwangerschap was dit wel het geval. je moet het op een gegeven moment kwijt........

Ik ben erg benieuwd  naar het verloop van je cyclus.
Wat ik van afweet dat na het bebruiken van de pil het een jaar tot anderhalf jaar kan duren voor je een reg cyclus heb. het is natuurlijk een goed teken dat je steeds dichterbij komt.

groeten nathalie

groeten nathalie

hoi Natalia,

Ik kan het ook nog wel los laten hoor.

Was afgelopen zomer ook veel hier op het forum en vond het toen zo lastig omdat ik nooit mee kon praten.

Heb dus erg veel gelezen en info opgedaan en vind het nu leuk om alles van iedereen te lezen.
Is ook een vorm van nieuwsgierigheid denk ik.

Zodra ik nieuws heb hoor je het en ik hoop natuurlijk ook van jou te horen.

Groetjes Mariska

Terug
Bovenaan