berichten/reacties verdwenen van de site?

Hoi,

ik plaats niet veel reacties en ik reageer ook niet veel, maar nu lijkt het net of er berichten en reacties van de site verdwijnen, die eerder wel te lezen waren.
Raar, want het zijn geen "rare" reacties of kwetsend taalgebruik ed.
Hebben jullie ook het idee dat er berichtjes "verdwijnen"?

Groetjes Janne
Morgen weer NOD... spannend

Nee is mij niet eerder opgevallen.Mischien dat ze regelmatig site updaten en dus oudere berichten weghalen om weer plek te maken.

Gr. Suusje

De site is ruim een dag uit de lucht geweest. Ik denk dat ze een flinke storing hebben gehad en op een 1 of andere manier een reset gedaan hebben, het systeem een paar dagen teruggezet hebben en daardoor dus de reacties van 1 of 2 verdwenen zijn. Het had eigenlijk wel netjes geweest als ze even een excuusbericht op de site hadden geplaatst. Maar ja, netjes zijn ze niet op de redactie van jonge gezinnen, want er wordt al bijna 2 jaar geklaagd over deze site en er wordt niks aan gedaan en op je klachten krijg je ook geen reactie.....

@ cootje:
Dat klinkt wel logisch ja, het waren idd. berichtjes die ik op de dezelfde dag gepost had.

Ik vond de site een aantal jaar geleden ook beter. Tijdens de babytijd van mijn eerste zoontje konden er foto's geplaatst worden en de berichten waarop het laatste gereageerd was, stonden altijd automatisch bovenaan in de lijst.

Groetjes Jannne

Dat klopt, ik had op een topic gereageerd en ik wist zeker dat ik gereageerd had, maar kon het nergens meer teruglezen, dacht al dat ik gek geworden was, hahaha.

En ind dit is rotsite andere was fijner, en ze zouden het verbeteren, alleen weet nog niet welk jaar ze dat gaan doen, hahaha.

Maar spannend morgen je nod, hoop dat het raak is.

Gr Wendy

Terug
Bovenaan