Berichtje over Tina ( van haar man )

Hallo , ik ben Martijn de man van Tina en ze heeft me gevraagd hier een berichtje neer te zetten.

Tina is zo ontzettend misselijk dat ze niks tot erg weinig meer binnen houd, ze is gister naar de vk geweest daar hebben ze haar urine getest en er zat een licht begin in van uitdroging verschijnselen, als ze vandaag en komende nacht nog steeds niks binnen houd. Dan moet ze weer naar de vk om urine te testen en dan gaat ze het ziekenhuis in voor een infus...

Ze is zo slap als een vaatdoek daarom schrijf ik het bericht voor jullie, zodra ze aangesterkt is dan komt ze zeker terug..

Groeten
Martijn ( names Tina )

Jeetje Martijn,

Dat klinkt heftig zeg, wat zal ze zich beroerd voelen. Ik hoop voor jullie allebei dat ze zich snel beter voelt en dat ziekenhuisopname niet nodig is, maar aan de andere kant natuurlijk, als dat nodig is om beter te worden dan moet het maar.
Wens haar maar heel veel sterkte en beterschap.

Hoi Martijn

Ik heb dit ook gehad bij al mijn zwangerschappen het heet hyperemesis gravidarum. Niets hielp. Je kunt wel om emasafene vragen werkt dat niet dan primperan. Ik heb ook in het ziekenhuis aan een infuus gelegen. Drinken en suiker dat is het belangrijkste dus thee met suiker, enz.

Sterkte want ik weet dit is vreselijk om door te maken.

Liefs
Lies

Terug
Bovenaan