berichtje uit het ziekenhuis

A

Anoniem

Guest
hey meiden.

ik had gisteren al een berichtje achterlaten hier, maar die is op duistere manier weg???

nou, ik heb vanochtend mn operatie gehad, en vreemd genoeg voel ik me hartstikke goed. voel me opgelucht.
er zit een klein sneetje net boven mn lies, daar hebben ze de foetus weggehaald.
toen ik wakker werd, stond erwin naast mn bed, en net zijn mn moeder en nathalia langsgeweest.
morgen mag ik weer naar huis en over 5 dagen moet ik naar de huisarts om te kijken of de hechtingen er al uit kunnen.

nou meiden, ik hou het even kort, maar wil jullie bedanken voor al jullie lieve berichtjes. vind ik echt heel lief van jullie.

wat grappig, dat wij in een de ouders van nu staan.
ik had idd een intervieuw gehad, daarover, maar wist niet dat dat in een boekje kwam hihihi

xxx do

Hoi Do,

Wat fijn voor je dat je je goed voelt, nu naderhand!En ook leuk zo snel je reactie hier te lezen!
Dus nog 1 nachtje in het ziekenhuis en morgen weer thuis....
Heerlijk als manlief naast je bedje staat, naderhand.

Wens je veel succes komende dagen, ga niet te snel weer vliegen en draven he!!!

En slaap lekker vannacht...ziekenhuisbedden (matrassen) staand niet bekend om hun heerlijke nachten hi hi!!!
(Vorig jaar een week in ziekenhuis moeten blijven...ik was beter toen ik naar huis mocht, maar mn rug lag in elkaar hi hi!)

Grappig he, zo weet je niet eens dat je in een blad staat!Laat je man of een vriendin het nummer kopen, is leuk om te bewaren, en leuk voor later!!!(Tip:In de ziekenhuis kiosk!!!Kan je lekker op bed lezen!)

Zo heb ik 4 jaar geleden een interview  gegeven over hoe radeloos je als ouders kunt zijn als je kind niet wil slapen 's nachts.(Ons 2e dochtertje toen werd geboren met het kisssyndroom) en we gingen daarvoor naar de osteopaat, die weer was benaderd door rtl 4 nieuws...op zoek naar desparate ouders ha ha!!!Tja, hier in Hilversum staat op elke hoek  bijna wel een cameraploeg...enfin, ze kwamen bij me thuis  filmen.
Maar vervolgens zit je daar in de spreekwordelijke kaartenbak onder 'moeder met baby' dus ik was bijna 2 jaar lang af en toe te zien in het rtl nieuws als er wat te melden viel over babies...Dus bij een onderwerp over het chronisch tekort aan kraamhulp etc etc...

Enfin, succes de komende dagen, rust lekker uit, heeft je man/vriend vrij genomen?

Groetjes Roos.

Hoi Do,

Wat fijn dat alles goed is gegaan, kom maar even lekker tot rust nog, als je wat kwijt wil weet je waar je ons kan vinden..hihi

Wat leuk joh dat je in ouders van nu staat, ik kreeg gister een email dat een reactie van mij in GG1 komt, leuk toch!!

Een bloemetje van ons
Beterschap Liefs MJ

Sorry maar volgens mij heb ik effe wat gemist

Waarom lig je in het ziekenhuis???

Groetjes Bianca

Hallo Do

Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan . Neem je rust ja makkelijk gezegd he .
Ik had al eerder willen reageren op je verdwenen topic maar het lukte niet meer om te reageren leek wel of er storing was.

groetjes lisette

hey meiden

ja even balen dat mn vorige topic weg is, maar ja.

nou, ik ben dus weer thuis en dat voelt heerlijk.
de wond doet erg pijn en mag helaas alleen maar paracetemol, wat bij mij niet helpt, dus dat schiet niet op.
gelukkig is erwin vrij, dus dat scheelt al weer een heleboel.
in het ziekenhuis, heb ik meer in het rokershok gezeten, dan in mijn bed gelegen.
saai zeg, als er niemand om je heen is.
en ik had gelukkig mijn laptop bij me om de tijd te doden.

nou, omdat mn vorige topic weg is, zal ik het even weer kort samen vatten.
maandag ben ik naar het ziekenhuis gegaan, daar kreeg ik dus te horen dat ik woensdag al geholpen kon worden om de foetus weg te laten halen.
hoe het komt dat ik moeilijk zwanger kan raken:
mijn linker eierstok is niet goed. dat verkleind de kans ds al op een zwangerschap.
omdat ik al een keer eerder een bbz heb gehad, is de kans 20 tot 30% hoger dat ik nog een bbz zou krijgen. zodoende komt het dus dat ik nu weer een bbz had.
en de kans groot is om er in het vervolg nog 1 te krijgen.
maar... we mogen de hoop niet opgeven van de dokter.
ik heb 1 wonder op de wereld kunnen zetten, dus kan een 2e vast ook nog wel. blijven proberen zei de arts.
over een half jaar, mogen we het weer gaan proberen.
tot die tijd moet ik aan de pil ( als het bloeden gestopt is, net als na je bevalling)

meiden, weer bedankt voor jullie berichtjes he.

ik wens jullie ontzettend leuke kerstdagen en een heel goed, gezond en gelukkig 2009.

liefs, do

Hoi do,

ik had je verhaal in het vorige topic al gelezen.
Fijn dat je weer thuis bent!
Veel sterkte en ik gun jouw met je gezinnetje ook hele fijne dagen.

Groetjes, Bianca

Hoi,

Wat heerlijk voor je dat je weer thuis bent.
Veel beter dan in het zh toch???
Weer lekker thuis aansterken. Jammer dat je nog last van de wond hebt, hopelijk wordt dat ook snel wat beter.

Ik wens je veel beterschap en hele fijne feestdagen.

Liefs marielle en yordi 16.01.08

Terug
Bovenaan