Berichtje van nu.nl!

Jeetje dat is wel even schrikken zo'n bericht.
Ik gebruik de maxi-cosi ook eigenlijk niet zo heel erg vaak.
Alleen als we met de auto even ergens naar toe moeten gaat Tijs in de maxi-cosi.
Ik moet zeggen het lijkt me voor die kleintjes ook echt niet prettig om daar in te zitten. Als ik zie hoe Tijs erin hangt...zou ik het ook benauwd van krijgen hoor!

Ik ga wel eens naar de stad met de auto maar ik neem altijd de bak van de wandelwagen mee. Hij gaat dan lekker uit de maxi-cosi, lekker in de wandelwagen. Ik zie in de stad vaak zat mensen die de kindjes in de maxi-cosi laten zitten maar ik vind dat altijd zo zielig. Die kleintjes zitten dan helemaal in elkaar gepropt. Als ze dan in slaap vallen liggen ze inderdaad vaak met het hoofdje naar voren en kan me dan voorstellen dat ze dan minder makkelijk adem kunnen halen.

Nee, mij niet gezien...de maxi-cosi gebruik ik echt alleen als het nodig is om met de auto weg te gaan en dan alleen nog maar   voor kleine stukjes. Dan de auto maar volgepakt maar mijn kleine mannetje gaat daarna lekker in de wandelwagen. Kan die heerlijk gestrekt liggen.

jeempie!!
de kids mogen ook maar 2 uur aan eengesloten in de maxi-cosi zitten.
als ik zie hoe yoëll erin zit als hij ook z'n jasje nog aan heeft poehhh.
inderdaad zie je heel veel mensen met maxi-cosi op een onderstel heerlijk lopen stadten, nou mij niet gezien, yoëll gaat ook lekker in de wandelwagen en hij kan heerlijk vooruit kijken, van alles zien en naar alle vrouwen lachen (want mannen zijn niet bijzonder genoeg hihi)

Groetjes pauline mv yoëll zondag 3 maanden

Dat is zeker schrikken zo'n bericht!
Bij mijn eerste gebruikte ik de maxicosi ook uitsluitend voor vervoer, maar nu met de 2e moet ik bekennen dat ik hem ook al een paar achterin de duowagen heb gezet.
Ik vond het zo zielig om haar zo heen en weer te hijsen, zeker als ze lekker warm ingepakt lag te slapen. Niet voor uren natuurlijk maar wel eventjes om snel een boodschap met de auto te halen.
Na dit bericht ga ik dat zeker niet meer doen. Klinkt erg gevaarlijk!

groetjes,
mama2004

Dat is inderdaad schrikken. Iemand die bij mij op de zwangerschapscursus had gezeten heeft haar kindje op advies van de fysiotherapeut 2 weken achtereen laten slapen in de maxicosi vanwege kiss syndroom. Het kindje moest zoveel mogelijk gebogen liggen. Ook als het werd opgepakt op de arm. Gelukkig dat het daar gewoon goed is gegaan!

Terug
Bovenaan