Berichtje van ons!

Hoi,

Ik had met de komst van het nieuwe forum laten weten ook weer wat actiever te worden hier, dus nu dan weer eens de daad bij het woord!

Ten eerste iedereen die weer een kleine frummel erbij heeft van harte gefeliciteerd!

Dan de gang van zaken hier. Wij zijn lekker met z'n vieren: papa, mama, David (aug. 2006) en Lotte (maart 2008) naar het zuiden naar Frankrijk geweest. De reis viel me alles mee, complimenten aan de kids, en dank aan degene die de auto dvd-speler heeft uitgevonden... (erg he...). We hadden een ingerichte tent gehuurd op een mini camping aan de voet van de Pyreneeen. Geweldig uitzicht, veel ruimte. Dat was erg prettig! Minder was alleen dat de campingeigenaren wat minder enthousiast waren, ze waren het campinggebeuren duidelijk helemaal beu aan het einde van het seizoen en dat was wel te merken. Maar goed we hebben ons eigen plan getrokken en er een leuke tijd van gemaakt.

Nu weer aan de slag! Ik heb de vorige week weer twee daagjes gewerkt en maandag gaat het werkende leven dan echt weer beginnen.

David is in de vakantie drie geworden, wat een kerel al zeg. Hij is nu ook sinds twee weken zindelijk overdag, weer een hele stap!
Lotte is de afgelopen weken meer beginnen te praten wat wel heel gezellig is. Ze zei voor we op vakantie gingen eigenlijk alleen nog maar mama (dat zei ze dan ook tegen ierdereen) en KAA !! (?!) bij alles wat ze zag.

En dan ons nieuwtje.... ook hier hebben we besloten om voor een derde kindje te gaan! Ik vind het wel helemaal spannend ! Mijn verlangen naar een derde kindje is heel groot en tegelijkertijd vind ik het ook wel spannend hoe ik het met drie allemaal ga regelen als het eenmaal zover is (ik bedoel dan vooral de praktische kant). Ik ben zelf opgegroeid in een gezin van twee en de meeste mensen in mijn omgeving hebben ook twee kinderen, dus we hebben niet zoveel voorbeelden. Dus ik lees de verhalen hier van mensen met drie kinderen enthousiast mee!

Nou we wachten rustig af....

Heel veel groetjes van Sascha.

Leuke vakantie hebben jullie gehad als ik dat zo lees! En een derde kindje.... leuk! Ben zelf ook nog niet zo'n ervaren moeder van drie... maar... het is echt superleuk! En de tijd vliegt nu... was met twee al zo, maar nu gaat alles nog sneller.
Groetjes, Noor mv Skip, Bo en Lot (vandaag 4 weken alweer)

Hey Sascha,

Wat is het geweldig mooi he aan de Franse kant van de Pyreneeën! En wat jammer dat die campingeigenaren zo hun ongenoegen moeten laten blijken :(

Nog gefeliciteerd met jullie David.En gelijk ook zindelijk, goed van hem joh!

Spannend zeg, een 3e kindje. Ik begin ook wel weer een beetje kriebels te krijgen hoor, als ik al die baby'tjes om me heen zie en lees dat mensen zwanger zijn... Maar heb nog even geduld, ik wacht eerst wel even af hoe het jullie vergaat, haha!

Hier zegt mijn kleinste meid ook nog niet veel, er komt wel veel geluid uit, maar er is nog niets van te maken, hihi. Dus zit ook met smart te wachten toit 'het grote kletsen' gaat beginnen!

Groetjes Leine m.v. Eline (22 -01-06) en Célya (03-07-08)

Hoi Leine,

Ja, geluid komt er ook genoeg uit Lotte, alleen niet altijd het gewenste geluid.....:( !

Ha ha, nee hoor Lotte is een enthousiaste vrolijke meid, maar ook een echte meid en als het haar niet zint, dan laat ze zich duidelijk horen. Maar daar zul je met twee meiden vast wel alles vanaf weten.

Leuk om te lezen dat het al bij meer mensen begint te kriebelen,

Groetjes Sascha.

Wat goed dat de autorit is meegevallen, dan begin je tenminste ontspannen aan je vakantie. Hoe was je eerste weekje werken? Lijkt me heel gek, na zo'n lange tijd thuis. En een derde... heerlijk idee. Succes!

Terug
Bovenaan