Berichtje vanuit het ziekenhuis

Hoi meiden,

Het is dan toch weer gebeurd, ik lig sinds gisterochtend weer aan het infuus. Was al behoorlijk uitgedroogd, want ze moesten 4x opnieuw prikken om het infuus erin te krijgen. Nu dus al bijna 24 uur aan het infuus, ben nog steeds erg misselijk en moet nog steeds af en toe overgeven maar ben in ieder geval wel lichamelijk weer wat sterker.. Hopen dat het snel beter wordt met de misselijkheid.

Hoe is het met jullie?

Liefs Rianne

Rianne wat vervelend dat je nu ook in het ziekenhuis ligt. Hopelijk knap je snel op en kun je weer naar huis.

Hier gaat het goed. Weinig last van kwaaltjes. Ben alleen erg moe en moet veeeeeeeeel plassen.
Ben blij als het donderdag is,dan eerste echo.

Groetjes linda

Ik heb t ook gehad met de 1ste (ben toen 4x tijdens m'n zwangerschap opgenomen geweest). Ik was echt 9 maanden lang misselijk, en voelde me totaal niet serieus genomen door m'n VK. Nu ben ik 5 weken zwanger en ben iedere dag bang dag de misselijkheid weer op komt zetten, maar tot nu toe nig weinig last van. K begrijp hoe je je zult voelen, veel sterkte, en als je zin hebt om te kletsen mag je ook altijd mailen hoor (marloessteenhuis@hotmail.com).

Groetjes!

Terug
Bovenaan