berichtje voor CU78

A

Anoniem

Guest
Hoi Cathelijne,

ik kan morgen helaas niet zwemmen want Mark, mijn man, heeft een cursus die tot 21.00 uur durt enheb geen oppas voor Roman. Baal wel want ik heb vorige week ook gemist (Ziek). Jij had een uitje vanje werk he? Was het nog leuk?
Saskia is geloof ik nog op vakantie toch?
Ik wens je veel plezier in ieder geval en hopelijk tot volgende week donderdag.
Voel je je wel weer beter, ik las dat je last hebt van een harde buik?
Heb je de vk al gebeld, zou ik altijd doen! Ik hoor het trouwens heel vaak van vriendinnen die het ook hebben (gehad) en dat het geen kwaad kan, hoop niet dat je je er te druk om maakt?

Groetjes, Ellen

Hoi!

Jammer dat je niet mee kan morgen. Ik ben wel van plan nog te gaan zwemmen. Als het goed is komt Saskia inderdaad pas volgende week weer.
Mijn harde buiken zijn nog niet over. Ik ben vanmorgen bij de verloskundige geweest en moet toch wat gas terug nemen. Ik moet wat korter gaan werken (ik werk nu 9 uur op een dag) en niet te veel er naast willen doen. Hopelijk wordt het snel minder en blijven de harde buiken weer wat vaker weg.
Morgen ochtend mag ik nog een keer terug komen voor de pretecho. Vorige keer was het gezichtje niet zichtbaar. Dat is wel weer een leuk vooruitzicht, ik hoop dat ze er morgen beter voor wil liggen.

Gaat met jou verder alles nog goed?

Vervelend hoor die harde buiken maar als je gas terug moet nemen dan is het niet anders. Ik heb de eerste keer ook te veel gedaan, Roman kwam bijna 4 weken te vroeg. We zullen nooit weten waarom maar ik denk wel dat ik beter naar mijn lichaam had moeten luisteren, het geeft niet voor niets signalen af.  Ik voelde me schuldig tegenover mijn collega's en mijn baas als ik minder zou werken, weet je wel? Nu zou me het echt  niks meer uit maken want mijn kindje is uiteraard veel belangrijker en ze redden het ook wel zonder me als ik er een paar uur minder ben, laat ik het zo zeggen; het is het niet waard!  Ookal werk je een paar uur minder per dag, dan kun je als je thuis komt een uurtje rusten?!

Ik voel me goed, wat standaard pijntjes maar dat is alles. Ik heb zaterdag de pretecho bij babyview.
Ik hoop dat jouw meisje zich nu goed laat zien! Heel veel plezier in ieder geval en hoop je volgende week te zien!

Groetjes, Ellen

Ha meiden,

Ik ben er weer en ga dus vanavond weer zwemmen, jullie ook?

Balen Cathelijne dat het wat minder gaat, hopelijk gaat het al beter nu je iets minder werkt??

Hoe waren de pretecho's?? Wij zijn ook bij Babyview geweest ik zijn erg tevreden, we hebben een prachtige dvd en mooie foto's van ons meisje.

Nou, hopelijk zie ik jullie vanavond, kletsen we live verder!

Saskia

Terug
Bovenaan