berichtje voor haagsemama

A

Anoniem

Guest
Hoi Haagsemama,
Jij had toch een bugaboo gekocht bij Babypark Gouda?
Heb jij daar alleen een wagen gekocht of ook een kamertje enzo?
Ik vraag dat namelijk omdat ik daar binnenkort ook een Bugaboo wil kopen en jij zei dat je er bestedingskorting op kreeg, maar uiteindelijk korting op de wagen.
Krijg je daar altijd bestedingskorting op de Bugaboo ook al koop je daar verder niets?
Ik wil die bestedingskorting wel want dat scheelt namelijk weer bijna een hele voetenzak.
Groetjes Anne

Hoi anne,

Ik heb toen alleen me bugaboo daar gekocht.
Het was wel een voorwaarde van de bestedingskorting dat je de bugaboo wel meteen mee neemt dus meteen 789 kunt betalen.Maar ik had daar verder niets nodig en wou al helemaal geen kortingsbon/cadeaubon.heb een roze voetenzak bij prenatal gekocht veel goedkoper en leuke kleur bij onze roze bekleding.Dus toen hebben ze bij ons het bedrag eraf gehaald wat eigelijk niet mocht maar ik bleef voet bij stuk houden.
Ik zou het wel aangeven dat je hebt gehoord van die bestedingskorting dat je dat wil.

Wanneer ga je je kinderwagen halen?

Groetjes Haagsemama
(33 weken en 5 dagen)

Hoi Haagsemama,
Ik hoop dat ik hem volgende week kan gaan halen.
Dat wil ik al weken maar iedere keer komt er weer iets tussen.
Het wordt nu ook wel tijd he!
Groetjes Anne

Hoi Anne,

Ja dat zeker en stel dat ze je kleur niet op voorraad hebben dat moet je ook weer wachten.Niet dat dat weken zal duren,want tegen ons werd toen gezegd dat er heel veel op voorraad was.Weet je al wat voor kleuren combinatie je wil?
Wij hebben de antraciet met roze.

Groetjes Haagsemama

Hoi,
Ik wil de antraciet met zwart. wij weten namelijk nog niet wat het wordt en dan kan ik altijd nog met een andere kleur combineren.
ik hoop wel dat ze hem hebben.
groetjes

Terug
Bovenaan