berichtje voor Hugo's Mama en andere die het herkennen

ik las ergens dat jij in het begin last hebt gehad van wat bruine afscheiding bij het afvegen. Vandaar mijn vraag even aan jou of aan andere die het herkennen

Nu heb ik daar sinds vandaag wat last van, eerst roze vanochtend en vanmiddag wat bruin.
Alleen bij het afvegen
Nu heb ik ook al meer dan een week buikkramp.
Had jij daar ook last van??
wanneer ging het over bij jou

sorry als het een wat intieme vraag is

wie kan mij helpen en herkent dit

quote: jenta schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-03-2008 17:57:07'));

ik las ergens dat jij in het begin last hebt gehad van wat bruine afscheiding bij het afvegen. Vandaar mijn vraag even aan jou of aan andere die het herkennen

Nu heb ik daar sinds vandaag wat last van, eerst roze vanochtend en vanmiddag wat bruin.
Alleen bij het afvegen
Nu heb ik ook al meer dan een week buikkramp.
Had jij daar ook last van??
wanneer ging het over bij jou

sorry als het een wat intieme vraag is

wie kan mij helpen en herkent dit .
ben zeer benieuwd

Hoi Jenta,

Is helemaal niet erg hoor om te vragen. Maar inderdaad, ik had rond de 5 tot ongeveer 6 weken last van bruine afscheiding. Bij mij was er heel soms ook een beetje rozige afscheiding bij. Maar inmiddels is het allemaal weer weg en heb ik nergens meer last van. Last van buikkrampen heb ik niet gehad maar dat kun je ook hebben door je darmen, want die kunnen behoorlijk aan het rommelen zijn. Daarnaast is je baarmoeder zich aan het voorbereiden om uit te kunnen groeien voor je kindje dus ook daar kun je buikpijn van hebben. Ik weet niet hoe lang je nu zwanger bent maar je zult vrees ik af moeten wachten op je echo voor zekerheid. Weet je al wanneer je die hebt? Maar zolang je geen rood bloedverlies hebt dan hoeft er helemaal niets aan de hand te zijn. Sterkte met het afwachten ik zal heel hard voor je duimen draaien.

Groetjes Marianne

Hoi Marianne

ik ben nu 5 weken en 5 dagen zwanger
Bij de eerste he ik hier allemaal geen last van gehad, dus wel weer wennen
Ik heb 7 april de eerste echo, omdat ik vorig jaar een miskraam heb gehad
De afscheiding en buikkramp zijn inmiddels verdwenen
Wel een wat gevoelige buik, maar niet noemenswaardig

Ben jij ook zwanger?
Hoeveelste kindje??

Hoi,

Ik heb ook nu al bijna 5 dagen steeds een miniscuul beetje bloedverlies (wel steeds oud, bruinachtig bloed, een keer iets rozer/roders gezien, maar dat was bijna nix). Dan blijft het weer een paar wc-bezoeken weg,en dan weer elk wc-bezoek een of soms twee druppels.

't is dus niet overtuigend mis, maar ook niet overtuigend positief op deze manier. Het is mijn derde kindje en ik ben nu 6w+4d, weet iemand hoe land dat 'gewoon' is dat weinige bloedverlies?

Morgen even bellen met de VK heb nog geen afspraak gemaakt, wel afgesproken om op woensdag even bij de huisarts langs te gaan, misschien kan ik dan ook gelijk wel even bij de VK binnenlopen, die zit aan de overkant!

De Moeders voor Moeders test donderdagavond (was toen 6 weken) was zéér overtuigend en toen had ik het ook al de hele dag!

Twijfel, twijfel dus, zal blij zijn als ik nog een extra bevestiging krijg!

Rianne

Terug
Bovenaan