Berichtje voor iedereen....

Hoi lieve meiden,
Tijdje geleden dat ik erg actief was hier, maar ik wil jullie toch even laten weten hoe het met me gaat.
Inmiddels ben ik8w4d zwanger en afgelopen woensdag hebben we de eerste echo gehad, de groei lag precies op schema, uitgerekend op 13 december 2005 en een volop kloppend mini hartje, de echografiste benadrukte nog maals dat als je een goede echo hebt met 8 weken de kansen op een miskram weer verkleinen.
Toch zal ik blij zijn als ik de 13 weken zonder kleerscheuren gepasseerd ben!!!

Maar ik wil jullie ook even een hart onder de riem steken, omdat ik helaas weer lees dat er best veel meiden zijn die voor de 2e,3e of zelfs 4e keer miskraam kregen.
Dit is namelijk mijn 6e zwangerschap en ik heb 1 zoontje en nu dus weer zwanger, 3 keer een miskraam gehad, bij 6 weken,  8 weken en 11 weken en een keer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Met mijn leeftijd heeft het niets te maken, want ik ben bijna 27, dus nog jong.
Nu is iedereen anders maar ik wilde het toch even laten weten.
Veel succes allemaal en ik laat regelmatig wat van me horen( als het jullie niet stoort tenminste)
Liefs van Annemarie

Hoi!

Wat heerlijk voor je datje het hartje hebt zien kloppen!! Dit gaat helemaal goed komen joh!!

Ook tof van je dat je de anderen goede hoop geeft!! Mij in ieder geval wel. Ik ben nl al 37 en in ronde 9. In ronde 4 een mk gehad. En eerlijk gezegd  'begon' ik de hoop te verliezen. Ik ben heel nuchter maar heb afgelopen maand toch een maansteen gekocht. Ik wist niet (totdat ik zwanger was) dat  het zo een speciaal gevoel was. Sja, en dan wil je het des te graag! Ik was nooit over tijd en toen ik dat wel was was ik supernuchter. Ik heb er ook maar 3 uur van mogen genieten want 3 uur na de test begon ik te bloeden. Misschien al een voorgevoel dat het fout zou gaan? Nou ja, in ieder geval, bedankt!! en jij....heeeeeel veel plezier met je  groeiende buikje!!!!

groetjes Jeannette  

Hoi Annemarie,

Ik zit hier pas, dus je kent me niet. (denk ik) Maar ik wil je feliciteren met je zwangerschap! Fijn dat het er nu goed uit ziet. Mij stoort het niet hoor, dat je hier zo af en toe wat schrijft. Ik gun het je van harte! Maar hoop stiekum ook een beetje dat het bij mij ook weer vlot raak mag zijn. Strooi hier maar wat zwangerschapshormoon rond. Dat helpt ons vast!
Fijne zwangerschap!

Groetjes, Kat

Hoi meis,

Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Dat is toch weer een hele opluchting he? Zelf dacht ik ook, als ik die eerste 16 weken maar goed door ben maar nu ben ik bijna 20 weken en heb ik nog steeds angst dat het mis gaat. Ik weet het, zonde om nu nog zo angstig te zijn en daardoor niet te genieten maar die miskraam heeft er echt ingehakt qua vertrouwen. Maandag heb ik weer een echo dus als het dan nog steeds goed zit, ga ik ook alle spullen kopen en gaan we beginnen in de kinderkamer... en kan het genieten hopelijk ook echt gaan genieten.

Sterkte nog deze komende weken en ik hoop dat je echt kunt genieten van je zwangerschap!!!

X F.

Terug
Bovenaan