berichtje voor Jazzie (e.a. geintereseerden)

A

Anoniem

Guest
Hoi Jazzie,
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik weet sinds vandaag dat ik zwanger ben van een tweede! Echt super.
Net als jou ben ik ook een bugaboo fan, na gebruik van de Quinny Speedi SX.
Mijn dochter zal dan net als jou kindje 2 jaar en 2 a 3 maanden zijn.
Zelf ben ik nu ook aan het nadenken of ik tegen die tijd misschien een duowagen wil. Het nadeel vind ik daarvan dat de wiegjes klein zijn. Een voordeel is dat mijn oudste dochter ook lekker kan zitten/hangen en evt. in slaap vallen. Deze laatste 2 zijn niet mogelijk bij een meerijplankje/stoeltje, ze moeten zich ten alle tijden vast houden.
Ook is mijn dochter eigenwijs en heeft een sterk willetje wat het vast niet altijd even gemakkelijk maakt ipv gewoon zitten in de duowagen en geen gezeur bij wijze van.
Ook is het nadeel natuurlijk snel opgelost omdat als je baby 5 maanden is dan is je oudste kindje ook alweer 5 maanden verder en kan meer.
Mijn dochter daarin tegen liep pas vanaf 17 maanden helemaal los. Wel al vanaf 1 jaar aan 1 hand maar los durfde ze niet. Het is dus misschien ook wel veel gevraagd om al zoveel te lopen. Nu loopt ze maar hele kleine stukjes (even de straat uit) verder nog niet, ze blijft ook overal staan/kijken (= wel de ontwikkeling) maar dat kan natuurlijk niet altijd.
Ik denk zelf dat een duowagen veel uitkomst biedt om niet snel geneigd naar de auto te zijn, fietsen kan natuurlijk de eerste maanden weer niet.
Maar mijn man wil dat volgend jaar pas bekijken, wat ze dan kan. Ook hebben we al een tweede keer een nieuwe wagen aangeschaft, om nog eens? Wat ik zelf wel het liefste dan doe...

Ik vind het ook zo moeilijk.

En ik wandel graag..
Nu heb ik wel besloten te wachten als de baby er is.. en te kijken hoe het gaat.
Het hangt van de situatie af hoe we het doen.
Ik wil de bugaboo eigenlijk sowieso niet kwijt.. denk dan ook hoelang heb ik een duowagen nodig ten opzichte van de bugaboo..
Nu wil ik kijken hoe het dan gaat hoe ik me dan voel.
en als ik wil gaan wandelen kijken voor een duowagen erbij.
Die ik dan eventueel in de schuur parkeer. (wel even kijken hoe het financiele plaatje is)
dan heb ik wat voor de echte lange wandelingen.. en eventueel pretparken.

Ik vind het niet handig om ook voor boodschappen een duowagen te gebruiken..
al met al.. lastig.. en ik denk dat alles wel op zijn plaats valt.

Je dochter is dan misschien nog niet zo lang aan het lopen.. maar kan zijn dat ze dan al heel goed loopt..

Nou ja.. al met al.. ben ik ook wel blij dat er niet veel leeftijd verschil tussen zit.

liefs Jazzie

hahaha O ! ik vergeet wat!
Jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je zwangerschap!

http://www.kleinedreumes.nl/

Hoi Jazzie, Misschien heb je hier wat aan? Het is een meerijdplankje met stoeltje voor de Bugaboo.

Ik had dit al eens gepost bij ervaringen Bugaboo en Joolz voor je maar je hebt het volgens mij nog niet gezien.

Succes...enne gefeliciteerd jullie allebei natuurlijk!

Thx vlinder.
Had het wel gezien.. en kende het ook..
maar toch lief dat je aan me denkt!
ik loop alleen ook graag lange stukken.. (1 a 1,5 uur)
en zo lang kan hij niet op het plankje..

Dus daarvoor zou dan de duowagen erbij..

moet nog zien..

Maar superlief van je!

liefs Jazzie

Terug
Bovenaan