Berichtje voor Kaat

A

Anoniem

Guest
Hoi Kaat,

Ik ben idd elke maand maar 2 dagen ongi. Ik heb verder nergens last van. Ook niet tijdens de ongi, geen buikpijnen oid. Ik ben alleen al een tijdje af en toe misselijk. Maar ik pas nog een test gedaan en... negatief!
Ik ben nu naar de ha gegaan omdat ik me opeens realiseerde dat het al 5 maanden zo is en ik het gevoel had dat dat niet goed kan zijn.
Voordat ik aan de pil was, tijdens en de eerste maanden erna was ik altijd een ruime week ongi. Ik werd ongerust en ben blij dat ik naar de ha ben gegaan. Het is nu alleen ff spannend. Hopelijk is het goed nieuws.

Liefs Joanna

hoi joanna,

dat klinkt net hetzelfde als bij mij. het enige verschil misschien dat ik al vanaf ik van de pil af ben, telkens maar 2 dagen ongi ben, en voor en tijdens mijn pilgebruik was ik zeker telkens 5 dagen ongi. Het rare is ook dat ik toen meer buikpijn had dan nu, nu heb ik bijna nooit meer buikpijn...
Omdat jij het had over de mogelijkheid van een cyste, was ik eens vlug op internet gaan zoeken en meestal vond ik dat een cyste gepaard gaat met felle buikpijn... Dus zal je toch wel goed nieuws mogen verwachten denk ik!
Ik hoop in elk geval dat je me op de hoogte wil houden, alvast heel erg bedankt voor dit berichtje!
Ik duim voor je!!!
veel liefs,
Kaat

Terug
Bovenaan