berichtje voor karin

Hoi Karin,

Ik zag dat je nog gereageerd had op mijn berichtje ....tja die sprongentjes  ...  ( ieder keer om 24 u wakker.....)

Hoe gaat ie eigenlijk met jou? Aan je berichten te lezen m.i. een stuk beter dan de afgelopen maanden??? Hopelijk....!!!!!

Ben jij ook nog steeds zooooo moe en allerlei klachten?? Ik heb uiteindelijk dus nog wel een pre eclampsie gehad en het schijnt dat vrouwen die lange tijd hoge bloeddruk hebben gehad veel langer nodig hebben om te herstellen ( tenminste dat zegt mijn bedrijfsarts......) Ik ben echt nog zo moe, even te veel gedaan en ben weer dagen uitgeschakeld....( ben nog steeds niet aan het werk...)

Vind het best zwaar allemaal....dacht tijdens mn zwangerschap als mn dochter eindelijk geboren is gaat het grote genieten beginnen....ik geniet wel veel,  maar het is toch wel behoorlijk druk en helemaal als je je niet helemaal top voelt....  Maar goed, gaan morgen een weekje op vakantie.... waren altijd zeer reislustig met zn twee maar gaan nu heel burgelijk naar terschelling een huisje aan het strand lekker relaxen....

Doeiiii fijn weekend alvast!!

groetjes esther

Hoi Esther,

Ja, het gaat inderdaad iets beter met me (zie ook mijn andere topic). Nog niet helemaal optimaal en inderdaad, af en toe nog moe en prikkelbaar. Komt vanzelf wel weer goed.
Ik ben het in ieder geval helemaal met je eens dat het allemaal een stukje zwaarder is dan ik me van te voren had bedacht! Ik had toch wel een beetje zoiets van: ach, zwanger worden, kind krijgen, dat doe je even. Het is toch gewoon puur natuur?
Dat voelt toch heel anders nu!

Maar dan krijg ik zo'n grote big smile en tja, dan is het het toch waard...

Ik hoop dat jullie het erg gezellig op vakantie hebben en dat je toch een beetje kunt uitrusten en bijtanken! Heel veel plezier!

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan