Berichtje voor Lies en anderen

Hoi,

Ik ben Inge, 31 jaar, mijn vriend is 39 en we hebben een zoontje van 2. In december ben ik met de pil gestopt en heb toen 3 cycli afgewacht tot alles weer 'normaal' ging. Sinds begin maart zijn we echt 'bezig' voor een tweede. Ik zit nu in de derde ronde, mijn NOD is woensdag 16 juni al, dus zenuwslopend.

Ik reageer met name even op Lies. Bij mijn zoontje was het ook na 1x raak (moest wel eerst 9 weken wachten op een cyclus). Dus ik word nu al erg ongeduldig, kan me helemaal inleven in jou als je al een half jaar wacht... Je denkt toch dat het snel moet kunnen als het bij de eerste ook zo snel ging. Ik had niet gedacht dat ik bij de tweede er net zo zenuwachtig van en mee bezig zou zijn als bij de eerste, jij? Ik ken ook iemand die na een half jaar zwanger was van de eerste en nu al anderhalf jaar bezig is voor een tweede! Ik word daar tamelijk zenuwachtig van, van zulke verhalen. Dan denk ik, waren we maar wel meteen begonnen toen ik met de pil stopte...

Nou ja, misschien is het deze keer voor ons wel raak! Zijn er nog meer meiden met een NOD op woensdag? Kunnen we samen nagels bijten! Ik heb bij vlagen last van hoofdpijn, misselijk, buikpijn en héle zere borsten. Maar ja, dat had ik andere maanden ook, in wisselende combinatie. Vooral die hoofdpijn baart me zorgen. Dat was vorige maand een veeg teken...
 
Hoi Inge

Ja ik vind het echt zenuwenslopend maar realiseer me wel dat het soms gewoon langer kan duren. Ik lijk wel erger bij de tweede dan bij de eerste en ik denk dat dat juist komt omdat het bij de eerste gelijk raak was.
Ik heb toevallig zelf ook mijn NOD op woensdag 16 juni. Maar ik kan pas vanaf zaterdag testen want ik heb een korte cyclus met een gewone eisprong op dag 14! Dus kan ik pas testen op zaterdag.
Alleen zover komt het nooit want ik voel het altijd van te voren aankomen, ik heb altijd kenmerken die erop duiden dat ik weer ongesteld ga worden en ik heb het gevoel dat het er gewoon weer aankomt.Ik mis nu wel de hoofdpijn die ik altijd heb maar de rest van de kenmerken pukkels enz heb ik wel!
Een tipje van mij is wel zorg voor rust de vakantieperiode is bij uitstek geschikt om zwanger te raken dat hoor je erg vaak!
Succes Inge ik leef met je mee!

Gr
Lies
 
Hallo Inge ( en Lies)

Ik ben Chili, 33 jaar oud en net als jij Inge, gestopt in december en heb daarna drie maanden gewacht en ben in maart gestart dit is mijn 4e ronde?!! maart, april,mei,juni en .....heb ook mijn NOD op 16 juni grappig he?

Ik had ook al een berichtje voor jou achtergelaten na een reactie van jou op dat berichtje over misselijkheid, ik heb daar nog een vraagje voor je neergezet!!!

Ik vind het ook super spannend,
(heb nog geen kindje)
nog geen kindje) voel me nu ook regelmatig misselijk en heb afentoe wat steekachtige gevoelens in mijn buik. Heb anders morgen mijn ongi dag, dus weet nu echt niet meer of dat het van het een of het andere afkomstig is..

Afwachten maar denk ik.
Heb jij nog iets te vertellen over dat misselijk zijn, had dit vorige maand ook en kreeg toen wel mijn ongi zal dit dus een slecht voorteken zijn...


Hoor het graag van je liefs: Chili
 
hallo meiden

ik wilde even een verhaaltje neerzetten dat jullie aan de ene kant op zou kunnen luchten maar aan de andere kant ook weer een beetje zenuwachtig kunnen maken.
mijn zus was van haar eerste de tweede poging al zwanger, zij wilde graag redelijk vlot achter elkaar de tweede maar dat heeft helaas heel lang geduurt (zit vier jaar tussen) ze zat al in de medische molen en moest even een paar maanden wachten tot er plek was in het nieuwe ziekenhuis en toen is zij zwanger geraakt van haar tweede kindje. daarna is zij niet meer aan de pil gegaan en inmiddels (de jongste is twee) is zij 7 maanden zwanger van een tweeling dus het kan ook allemaal goed gaan.
het duurt dan misschien wat langer maar zo heeft zij toch nog een heel groot gezin.
groetjes tijger
 
Terug
Bovenaan