Berichtje voor Marian

Hoi Marian,

Onder het berichtje van Angelique heb je gereageerd over een touch for health therapeut.
Ik ben, net als jij, ook her en der aan het 'shoppen' bij alternatieve genezers als aanvulling op het klinische ziekenhuiswezen, en het spreekt me zeker aan wat je schrijft.
Ik heb er ook wel eens over gelezen.
Ik neem aan dat ik zo'n therapeut wel via het net kan vinden. Ik zou het interessant vinden als je eens wilt laten weten wat zijn/haar werkwijze is en welke inzichten het jou heeft opgeleverd. Ik ben er ook van overtuigd dat het met bepaalde 'tekorten' te maken kan hebben in voeding, maar weet helaas nog niet welke. Ook wij zijn nu 3,5 jaar bezig en er is een onbegrepen vruchtbaarheidsstoornis geconstateerd. Ik luister ook erg naar mijn gevoel en heb ook al div. acupuncturisten en een medium geraadpleegdt, tot nu toe zonder het gewenste resultaat. As week ga ik nu eens naar een Chinese acupuncturist die erg goed aangeschreven staat, ben zeer benieuwd!

Graag lees ik meer over jouw ervaringen!

Groetjes, Suus

Hai Suzie von Wuzie,

Goed idee! Je weet dat ik bij een homeopaat loop he! Ik merk al dat ik me een stuk beter voel. Hij kan ook veel m.b.t. zwangerschap en heeft 20 jaar ervaring. Echt een aanrader. Als je interesse hebt hoor ik het wel.
Ik heb nu voedingssuplementen om mijn tekorten aan te vullen (hij heeft mijn tekorten opgemeten) en heb een homeapatisch middel om mijn energiën weer op de goede manier te laten stromen.
Kus Inge

Terug
Bovenaan