Berichtje voor naamgenootje

Hi Sylvia,

Een tijdje geleden las ik de berichtjes weer eens door en las ik een berichtje van jou. Erg leuk dat je ook op dezelfde dag je NOD hebt. Leef je er ook altijd zo in spanning naar uit?

Ik loop alweer de hele week aan mijn borsten te voelen en denk natuurlijk telkens ook iets te voelen..... Vandaag zelf de trap afgehuppeld op zoek naar 'gevoeligheden'! Gek word ik ervan (zo klinkt het ook geloof ik)! Nog een paar daagjes maar het lijkt echt nog heel erg lang. Balen dat je na de klusperiode altijd weer zo lang in spanning blijft zitten..... Inmiddels heb ik ook niet echt vertrouwen meer in mijn eigen lichaam..... Volgens mij is mijn geest allerlei symptomen van een 'misschien' zwangerschap aan het sturen waardoor straks waarschijnlijk de teleurstelling weer groot zal zijn.....

Meiden, weer allemaal veel succes. Ik duim voor jullie!

X-jes
Syl

Hoi Syl
Zoals je waarschijnlijk gelezen hebt, is mijn NOD steeds te vroeg, dus ik heb weinig tijd om er naartoe te leven,het verrast me elke keer weer...
Ik heb nu een kuurtje gehad om mijn baarmoeder te resetten, zodat mijn NOD weer elke 4 weken zou moeten komen. Na mijn volgende NOD ga ik daaraan beginnen en ik mag die 10 dagen niet zwangerworden :-( Ik hoop zo, dat mijn ongi niet komt en dat ik geen medicatie nodig heb, dat mijn lichaam maar weer eens gewoon gaat doen!!!
Ik hebin diemaande na mijn curettage maar 1 keer gedacht dat ik zwanger was, en dat was na de vakantie in december( 1 maand na de curettage). We hadden flink geklust op vakantie en voelden ons ook heerlijk, mijn vriend herkende in mijn gedrag bepaalde dingen die ook tijdens mijn zwangerschap zo waren (humeurig etc.) maar helaas.
Verder voel ik mijn ei nooit, dus ik heb ook geen idee wanneer die is (en OF dat die er wel is!) We klussen dus maar gewoon op die momenten dat we er zin in hebben en wachten het wel af.
Ik ben ook bang om er te veel mee bezig te zijn, maar dat doe je toch wel na een mk vind ik. Je staat er ineens bij stil dat het mis kan gaan, terwil je daarvoor er niet bewust aan gedacht hebt.
Nou heel verhaal van mijn kant, ik stop er nu mee. Mijn vriendje komt vandaag vroeg thuis, dus......wie weet??
We houden elkaar op de hoogte, ok?

Liefs, Sylvia

Terug
Bovenaan