berichtje voor Natalie (Eilatan)

Oh god, nu ben ik erg! Ik ben duidelijk zooo hard bezig met het geslacht... Werd vanochtend wakker en dacht er meteen aan dat jij het vandaag zou gaan weten. En dus kon ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen... Al nieuws?

groetjes,
Indra

Hi Indra!
Wat leuk, zo'n persoonlijk berichtje!
Ik ben terug uit Purmerend en ik heb nieuws!
Ik ging liggen en zei dat iedereen zo'n beetje zegt dat het een meisje wordt.
Zelf dachten we aan een jongetje.
Ze zet dat ding aan en op mijn buik, baby ligt met de benen wijd,
"nou, iedereen heeft het mis!"
Je zag erg duidelijk een piemeltje, haha!

Het is dus een jongetje!!!

Toch wel heerlijk om te weten hoor...

Verder was het gewoon erg fijn om de baby weer te zien. Hij bewoog en hij deed het goed.

Wanneer verwacht jij uitsluitsel, of weet je nog niet of je het echt wel wil weten?

Bedankt voor je berichtje, succes!

Groetjes,
Natalie

He Natalie!

Bedankt voor je snelle reactie! Ik had je antwoord gisteren wel nog gelezen, maar had geen tijd om te antwoorden. Schitterend dat je het weet nu én dat ie het zo makkelijk liet 'kijken'. Ik hoor nog wel es van mensen die het graag willen weten maar wiens baby'tje nooit juist gaat liggen zodat ze 't niet kunnen zien...

Ja hoor, wij willen het ook graag weten. Vrijdag hebben we hier uitsluitsel! Nog slechts 5 daagjes dus vooraleer we weten of die trappen in mijn buik van een meisje of een jongen komen :) Best spannend!
En inderdaad ook gewoon leuk om je kind weer even te zien he, dat stelt toch altijd weer even gerust!

Nou, veel plezier met je zoon!
Indra

Terug
Bovenaan