Hoi lieve Chili,
Jij ook alle goeds voor 2005!! Ik had je bericht met interesse gelezen. Zo, jij hebt een voortvarende gyn! Prettig zeg, dat schiet tenminste op! Lekker gevoel moet dat zijn: er wordt aan gewerkt. Het rare is dat ik zelf nog steeds een beetje bang ben voor alles wat er uit komt. Hoe meer er onderzocht wordt, hoe meer het wonder er af is, zo iets. En als de dokters zeggen dat het niet kan, dan is er weinig meer te hopen. En dat is iets, daar kan ik niks mee. Maar ik ben een doemdenker; er is heel erg weinig reden om te denken dat de gyn allerlei vreselijks bij ons zal vinden.
Wat fijn dat je zo goed met je schoonzus en zwager hebt kunnen praten! Dat lucht inderdaad enorm op, en het maakt ook dat je weer oprecht blij voor ze kunt zijn denk ik. Ik moet zeggen dat ik het zelf ook nog steeds heel prettig vind dat meer mensen het weten. Het houdt me zo bezig, ik wil er júÃst over praten, ook met mensen die wel al een tweede hebben, want die kunnen zich juist heel goed in mij verplaatsen.
Met oud en nieuw hadden we mijn schoonzusje en zwager met hun dochtertjes over de vloer. Die had ik het rond Sinterklaas verteld. We hebben het er verder helemaal niet veel over gehad. Maar toen het twaalf uur was, omhelsde mijn schoonzus mij met tranen in haar ogen, terwijl ze normaal best nuchter is. Nou ja, dat is gewoon heel fijn, dat mensen die je nastaan, ook echt met je meevoelen.
Dag meisje, tot gauw!
Knuffels van Inge