Berichtje voor sam

Reageer even hier op je vraag over die hormonen,anders moet je weer terug zoeken...
Ik ben onlangs doorgestuurd naar de gyn omdat ik(nu al twee keer)een hele rare ongi heb gehad.begon met bruine afscheiding en het echte bloeden duurde kort 3 dagen.(normaal bij mij is 5)
en ik had allerlei rare verschijnselen(misselijk,overgeven duizelig)daarom moet ik om de paar weken bloed prikken om te kijken hoe mijn hormoonhuishouding werkt en of het wel werkt. mijn vriend heeft van de week ook zijn sperma ingeleverd voor onderzoek,omdat hij maar 1 nier heeft en medicijnen tegen trombose.dus vandaar..hopelijk begrijp je het een beetje.
gr. petra
 
pfff dat is me nogal wat allemaal. Ik heb in feb. bij de gyn onderzoek gehad: inwendige echo, naar m'n eierstokken gekeken en of er eitjes zaten en uitstrijkje. Dit was allemaal helemaal goed. Dan voel je je toch al heel wat geruster hoor. Zeker als het zo lang duurt dan begin je toch te twijfelen of jij bij dat kleine percentage hoort waarbij het niet goed zit. Ik hoop voor een goede uitslag voor je!!
Succes! Sam.
 
ja inderdaad,maar ik maak me er geen zorgen om,dat kan nog lang genoeg.jij bent dus ook al in de medische molen beland.(in elk geval voor een check up)wel fijn dat je weet dat dat allemaal goed zit.maar ook frustrerend dat het dan nog zolang duurt he?maar goed we houden hoop he?
ik weet zeker dat het ons ook gegegund is hoor! we gaan ervoor!
gr. petra
 
Terug
Bovenaan