Berichtje voor Sandra27

A

Anoniem

Guest
Hallo Sandra!

Hoe gaat het nu met jou? En ben je al een beetje gewend aan het idee dat je moeder gaat worden? Hoe voel je je?

Ben erg benieuwd en hoop snel iets van je te horen!

Liefs,Famke

Hi Famke!

Wat leuk iets van je te horen! Ik kijk nog best vaak op dit forum, maar was jouw naam al een tijdje niet tegen gekomen.

Met mij gaat het wel goed. Ik ben af en toe behoorlijk misselijk, maar heb nog niet hoeven spugen en de overige klachten vallen ook wel mee. Af en toe ben ik duizelig en sinds een paar dagen heb ik soms slapende armen of benen, maar dat hoort erbij. Alleen de moeheid is wel erger dan ik me voorgesteld had, maar dat schijnt na de 12e week ook beter te gaan. Ik krijg woensdag om half 3 een echo en daar ben ik al behoorlijk zenuwachtig over!! Er waren op het novemberforum wat mensen met heel triest nieuws na een echo, dus ik hoop dat er een minimensje  te zien is  die al goed gegroeid is en met een mooi kloppend hartje. Na de echo gaan we de familie inlichten, ik ben zo benieuwd hoe mijn moeder gaat reageren!
Na de echo ga ik denk ik ook pas echt geloven dat ik moeder word. Ik heb wel al een boek voor mijn vriend gekocht genaamd "vader worden", zodat hij zich ook wat meer betrokken erbij voelt. Het is geen saai theoretisch boek, maar een heel grappig boek, anders zou hij het nooit lezen!!

Ik zal woensdag hier nog wel een berichtje voor je achter laten, na de echo!

Hoe gaat het met jou?
Je hebt volgens mij wel inmiddels een ongesteldheid achter de rug toch? En is het nu wat regelmatiger of nog niet? (weet je wanneer je volgende nod is?)  

Liefs,
Sandra

Terug
Bovenaan