Berichtje voor SandraV

Hoi Sandra,

Ik begreep dat er problemen zijn met het forum. Ik had gereageerd op jouw berichtje over je echo, maar je kon de reacties niet lezen?! Dus maar even een nieuw berichtje. Ik heb gisteren mijn echo gehad, was stik zenuwachtig. Volgens de echo ben ik 6 weken zwanger, het zag er goed uit, er was al hartactie te zien, wel zwak, maar dat was volgens de gyneacoloog logisch, het is nog maar net op gang gekomen. Maar maak me daar toch wel een beetje druk om, ook zei hij dat het hoog tegen de ?? (weet niet meer wat hij zei) lag, maar goed, ik moet maar vertrouwen op zijn woorden dat het eruit zag als een goede zwangerschap tot nu toe! De angst zal wel blijven t/m week 12. Hoop zo dat het goed blijft gaan!!! Nou meid, bij jou was ook alles goed gelukkig, ik hoop dat je me nog op de hoogte houdt!

Liefs Ingrid

Hoi Ingrid,

Ik ben blij te horen dat alles bij jou ook goed verloopt. Ik weet dat het moeilijk blijft om te relaxen en te genieten, maar het is uiteraard beter voor onszelf, en voor de kleine, om dat wel te doen. Maandag krijg ik weer een echo bij de gyn en dinsdag gaan we voor een dag of 6 naar Rome. Als we terugkomen, vertellen we iedereen het grote nieuws. Onze ouders, broers en zussen zijn wel al op de hoogte, maar we willen het graag wereldbekend maken!
Wanneer krijg jij nu een volgende echo?
Ik hoop snel weer van je te horen!

Veel liefs, SandraV

Hoi Sandra,

Ik mag woensdag naar de verloskundige voor een echo, heel spannend dus weer! En dan die maandag erop weer naar de gyneacoloog, oh ik hoop zo dat het goed gaat dit keer, anders stort ik echt in volgens mij! Wij hebben het onze overburen (vrienden) verteld, een nicht van mij weet het en een vriendin. Onze ouders en zus/broer willen we het pas met 12 weken vertellen als ik het vol kan houden. Oh lekker zeg, een paar dagen naar Roma, nou heel veel plezier en tot horens weer! Laat me voordat je weggaat nog even horen hoe de echo was maandag!!!!

Liefs Ingrid

Terug
Bovenaan