A
Anoniem
Guest
Hoi Suus75,
Ik lees dat jou zoontje Tijl met 2 maanden op 4 voedingen zat. Nou is mijn zoon ook nu 2 maanden en hij heeft nu al 2 dagen maar 4 voedingen gehad. Voor zijn fles om 23.00 uur wordt hij namelijk niet wakker, en dan zet ik de wekker om hem wakker te maken, maar daar ben ik dus 2 keer doorheen geslapen. Daan werd om half 6 wakker vanochtend en gister ochtend. Als ik hem zijn fles van 23.00 uur wel geef wordt hij vaak rond 3 of 4 uur wakker voor een schone broek of speen. Nu heb ik dus het idee dat hij die avondfles niet nodig heeft. Hij krijgt nu 5 x 160 water met 5 1/3 schep, dus 175 ml. Ik heb het cb en nutricia gebeld.
Het cb zegt dat hij nog 5 flessen nodig heeft, die kijken meer naar leeftijd. Ze zeggen dat het belangrijk is voor zijn bloedsuikerspiegel.
Nutricia zegt dat hij terug kan naar 4 flessen. Ze zegt dat ik hem dan 4 x 180 water met 6 scheppen kan geven. Ze zegt dat dat hij even huilt na de fles een teken is dat hij nog een beetje honger heeft. Hun kijken meer naar gewicht en lengte.
Nu lees ik dat het cb jou met 2 maanden heeft geadviseerd om terug te gaan naar 4 flessen. Mijn cb zegt dat het slecht is voor de bloedsuikerspiegel ofzo.
Hoe bevalt het jou?
Ik zit een beetje in tweestrijd, weet niet zo goed wat ik moet doen, ben bang dat het slecht is ofzo!
Liefs marieke