Hai Wendy,
Nou, daar heb je wat aan, aan zo'n diëtist die het niet weet! Maarre, zit er in dat yoghurttoetje niet ook iets van tarwezetmeel of zo? (Vaak gebruikt als bindmiddel geloof ik), dan zou het wel tarwe kunnen zijn. Maar dan zou hij toch ook uitslag van langevinger, liga of brood moeten krijgen??
Vervelend is dat hè, als je gewoon geen duidelijk antwoord krijgt op dit soort vragen! En arme Tycho, heeft hij zelf last van de uitslag??
Isa slaapt nog altijd 's nachts slecht. Afgelopen nacht ben ik er 10 x uit geweest voor haar. Ik hou nu een slaapdagboekje van haar bij.
Heb net het cb gebeld en die bellen mij voor 16.00 u terug (als het goed is.....) want ik wil toch wel eens met iemand praten (die er verstand van zou moeten hebben ) over haar slapen. Ik las op internet namelijk dat je bij deze leeftijd van een slaapprobleem kan spreken als ze dan nog niet goed slapen 's nachts.
Overdag is het momenteel geen probleem (ookal merk ik wel dat ze de laatste week overdag wat meer slaapt, waarschijnlijk omdat ze 's nachts tekort komt!).
Van een van de andere mama's op dit forum kreeg ik een berichtje dat zij, met soortgelijke problemen van haar zoontje, bij een ostheopaat terecht is gekomen. Tja,als dat kan helpen? Maar eerst dus even horen wat het cb zegt en daarna misschien ook nog even naar de ha.
Ik werk op woe, do en vrij dus we zouden idd een keer op een maandag of zo naar het park kunnen wandelen! Leuk! Zou dan wel leuk zijn als het een beetje weer is want zoals vandaag is het nou niet echt geweldig weer!
Nog een vraagje, heeft helemaal niets met baby's te maken hoor, maar ken jij/weet jij toevallig een betrouwbare poetshulp????? Ik ben errug op zoek namelijk.
Grtz. Poppetje71