Berichtje voor Ty (Wen mv Tycho)

Hai Wendy,

Jullie zijn vandaag naar de diëtist geweest met Tycho hè? Hoe was het? Al een conclusie getrokken? Hopelijk wel, dan weet je tenminste waar je aan toe bent!

Welke dagen werk jij trouwens?

Grtz. Poppetje71

hoi

Nou allemaal erg onduidelijk!! de dieetist wist het niet moest gaan overleggen met collega....   ze denkt aan een tarwe allergie of heeeeeeeel misschien koemelk allergie maar dit leek haar onwaarschijnlijk. Maar wel raar dat hij er reageert op yoghurt, gisteren zat hij helemaal onder de uitslag in zijn gezichtje dan en zelfs op zijn oogleden was het opgezet!! maar ja ik wordt vandaag als t goed is gebeld hoe verder!!!

hoe is het met Isa? heb je al een beetje geslapen????

ik werk op di, do en vrij!! zullen we een keertje naar het park wandelen??? als t lekker weer is.....

xx wen

Hai Wendy,

Nou, daar heb je wat aan, aan zo'n diëtist die het niet weet! Maarre, zit er in dat yoghurttoetje niet ook iets van tarwezetmeel of zo? (Vaak gebruikt als bindmiddel geloof ik), dan zou het wel tarwe kunnen zijn. Maar dan zou hij toch ook uitslag van langevinger, liga of brood moeten krijgen??
Vervelend is dat hè, als je gewoon geen duidelijk antwoord krijgt op dit soort vragen! En arme Tycho, heeft hij zelf last van de uitslag??

Isa slaapt nog altijd 's nachts slecht. Afgelopen nacht ben ik er 10 x uit geweest voor haar. Ik hou nu een slaapdagboekje van haar bij.
Heb net het cb gebeld en die bellen mij voor 16.00 u terug (als het goed is.....) want ik wil toch wel eens met iemand praten (die er verstand van zou moeten hebben ) over haar slapen. Ik las op internet namelijk dat je bij deze leeftijd van een slaapprobleem kan spreken als ze dan nog niet goed slapen 's nachts.
Overdag is het momenteel geen probleem (ookal merk ik wel dat ze de laatste week overdag wat meer slaapt, waarschijnlijk omdat ze 's nachts tekort komt!).

Van een van de andere mama's op dit forum kreeg ik een berichtje dat zij, met soortgelijke problemen van haar zoontje, bij een ostheopaat terecht is gekomen. Tja,als dat kan helpen? Maar eerst dus even horen wat het cb zegt en daarna misschien ook nog even naar de ha.

Ik werk op woe, do en vrij dus we zouden idd een keer op een maandag of zo naar het park kunnen wandelen! Leuk! Zou dan wel leuk zijn als het een beetje weer is want zoals vandaag is het nou niet echt geweldig weer!

Nog een vraagje, heeft helemaal niets met baby's te maken hoor, maar ken jij/weet jij  toevallig een betrouwbare poetshulp????? Ik ben errug op zoek namelijk.

Grtz. Poppetje71

Hai Wendy,

Herkende je mij vanmiddag op je werk? Ik zat te wachten met Isa en liep even later met haar en je collega naar de "groene kamer", jij liep toen ook in de gang!
Volgende week dinsdag heb ik een afspraak (die ik deze keer niet zal vergeten!) voor het bevolkingsonderzoek. Kweet niet of ik Isa dan meeneem, ligt er even aan of ze wakker is, anders mag papa even oppassen.

Alles was  ok met Isa. Maar ik denk er toch over om een osteopaat te raadplegen. Je weet het maar nooit!

Grtz. Poppetje71

JAAAA ik zag het te laat!!!! en toen waren jullie al binnen..... Ik was erg in gedachten moest een lastige visite gaan doen.....
Gelukkig was alles goed!!! lieve dok. is dat he? Vlg mij heb je nu bij mijn collega de afspr.????

Nou de dieetiste......  ze zouden me gisteren terug bellen maar ik was ingesprek (had al gezegd dat ik die dag moest werken...) ze zouden weer terug bellen tussen 11.30-12 uur. Ik wachten en wachten want ik moest eigenlijk toen die visite doen... werd dus niet meer gebeld. Ik had zelf gebeld na 12 minuten zou de ass. een mailtje sturen naar alle dieetisten omdat ik niet ist bij wie ik geweest was (die gene waar we zouden komen was er niet, deze stelde zich niet voor...) vervolgens dus niet gebeld!!!
Ik heb vannochtend maar zelf weer gebeld en toen kreeg ik diegene aan de lijn waar we de vlg keer moeten komen. Die had de eetlijst dus niet gezien en geen overleg gehad met die van maandag.... kon ik weer alles uitleggen.
Zij denkt dat hij ee allergie heeft voor soja? koemelk? of tarwe? ik krijg nu een lijst gestuurd met een aantal stappen die we gaan doorlopen met de hoop dat hij geen blijvende allergie krijgt.....
dus mag ik de macaronie met kaassaus nog niet proberen.... jammer!!!

hebben jullie lekker geslapen??? wij deze nacht wel!! jeeeee

xx wen

nog even die banner is mij nu gelukt!!

bij www.babybrabbel.nl en dan ergens onderin zit banner. die moet je invullen en dan met de re. muisknop knippen en plakken!!

Tjonge jonge zeg, wat een gedoe met die diëtist! Snappen ze nou niet dat jij echt op een antwoord van hen zit te wachten?
Nu heb je dus weer een lijst gekregen, hoe lang moet je die invullen?

Wij hebben vannacht weer slecht geslapen. Ben er 6 x uitgeweest voor Isa (de nacht ervoor "maar" 2 x). Ben nu enorm moe maar moet nog de hele middag thuis werken !

Ik weet niet bij wie ik volgende week de afspraak heb, heeft ze er niet bij gezegd.

Jaha, je collega bij wie we gister waren is een hele aardige! Ze luistert goed, was ook niet negatief over osteopathie. Isa was wat minder van haar gecharmeerd
maar dat nemen we haar niet kwalijk!

Nou, aan het werk dus maar weer......

Tot mails!

Ja, van die banner is mij ook gelukt.

Grtz. Monique

Terug
Bovenaan