Berichtje voor Ty

hallo

zooooo moeilijk!!!!! overal komen nu de nieuwe dingen en dus ook de zwemkleding binnen...... ik wou een leuke strakke..... nergens te krijgen!!!!
MAARRRRRRR we hebben een wijde bij de hennes kunnen scoren in de opruiming!!! was maat 62/68 dus ik dacht weet je ik koop hem geweeon (willem had even daarvoor ook al in diezelfde rij gestaan.... omdat ik toen dacht hij zal wel te klein zijn)
Maar hij past hem!!! dus wij komen zwemmen!!!

ben alleen thuis we hadden eigenlijk een verjaardag (geen zin in hoor...) wel ongezelli voor de zaterdag ant willem is alleen. Gisteren veeeeeelste laat in bed hadden een etentje, we waren om 3.30 uut thuis toen ou Tycho natuurlijk niet slapen dus dat as na 4en geworden pffff. Maar was wel gezelli!!!

Nou ga lekker Shrek kijken.

xx wen

Leuk leuk leuk!!!

Ik heb voor Isa bij de Prenatal nog een paar hele leuke babymeidenzwembroekjes gescoord! In de opruiming nog (€ 2,99,- per stuk). Maatje 80 en maatje 86 maar ze lijken errug klein dus waarschijnlijk heeft Isa  maandag een nieuw zwembroekje aan!

Ik ga nu richting bed. Ben ondanks dat afgelopen nacht een vrij goede nacht was, best moe. Isa is een beetje onrustig hoor ik, ze moppert af en toe even en ik heb haar al 2 x haar speentje gegeven. Ze is hartstikke moe dus hopelijk weer een vrij goede nacht. Vriendlief heeft nachtdiensten momenteel, die ligt nog even een dutje te doen, dus de nacht is weer voor mij.

Nou, ik zie je maandag dus. Ik ben er even over half 10. Lekker rustig omkleden (lockerkastje voor je spullen moet je een muntje van 20 eurocent in gooien) en Isa effe laten wennen aan het zwembad.

Grtz. Poppetje71

Terug
Bovenaan