Berichtje voor Ty

Hoi Wendy,

Leuk was het zwemmen vanochtend hè? Is Tycho nog in slaap gevallen op de terugweg?
Isa was bekaf toen we thuiswaren (was al vanaf 8 u wakker) en is meteen in haar bedje in slaap gevallen.

Bij het cb vanmiddag was alles in orde. 8455 gr en 71 cm (ietsje kleiner dan Tycho). Kindjes van deze leeftijd moeten nog minimaal 500 cc melk drinken (incl. pap en yoghurt). Daar was ik even benieuwd naar. Vanaf 9 maanden mocht ik bij de boterham (waar Isa nog niet echt heel erg warm voor draait trouwens) een bekertje volle melk (gewone koeiemelk!) geven. Om te wennen aan de smaak... Ik dacht dat dat pas vanaf 1 jaar mocht maar dat blijkt dus niet zo te zijn...
Ik merk dat Isa met de beker (zonder tuit!) haar melk wél opdrinkt terwijl ze, als het in de fles zit, vaak halverweg begint te spelen en de speen uit haar mond duwt. Dus doe ik halverweg de rest fijn in een beker, laat haar de handvaten vasthouden, ik de bodem, en zo gaat het prima (en snel!)!

Grtz. en werkze morgen!
Poppetje71

hoi

super leuk dat zwemmen!!!! tycho vond het ook super leuk!!!! ondereg el ff geslapen maar toen e bij oma kamen was ie wakker.... daarna thuis ff broodje gegeten, vindt ie erg lekker met smeerkaas, smeerworst of appelstroop, soms geef ik 2 soorten. toen ging ie zo gillen. hij was super moe!! heeft toen van half 1 tot 14.45 uur geslapen!!!
nu proberen we de avond ook steeds iets vroeger, dus hij ligt nu al in bed, hij was weer super moe!!!

wel   leuk dat ze ooj qau gewicht en lengte bijna hetzelfde zijn!!! die van mijn coll. is al 1 jaar en die is misschien el ietsje kleiner/lichter dan tycho!

verder ook alles goed op het cb?
wel raar van die koemelk, ik snap er soms niets van???

oja tycho vindt de tuitbeker zonder tuit ook beter dan met tuit!!

doen jullie al voorlezen? wij sinds deze wk, vindt hij wel leuk! moet natuurlijk niet te lang duren....

xx wen, jij ook werkze?

Hai,

Ja, grappig hè, dat ze bijna gelijk op gaan! Tycho is echt een mooi ventje hoor! Hij lijkt erg op jou vind ik!

Bij het cb was idd verder alles prima. Tijgeren was al helemaal top, blokjes uit een doosje pakken was ook al meer dan gemiddeld, tuitbeker zonder tuit vonden ze ook super, nou het was allemaal halleluja gewoon!

Ik merk dat Isa ook al met kleine dingetjes gaat friemelen; een pluisje op de grond, een rafeldraadje ergens aan, de snorharen van een van haar knuffels. Echt zoooo schattig!
Isa vindt de knuffels aan het hoofdeind van haar bed ook erg leuk. Ik vind haar dan ook regelmatig boven in haar bed (slapend!) met een knuffel half over haar gezichtje....Ahhhhh...

Dat van die koemelk, ik weet nog niet of ik bij 9 maanden al koemelk ga geven hoor, moet ik nog effe over nadenken.
Voor brood loopt Isa nog niet echt heeel erg warm, maar ik laat haar er gewoon de tijd voor nemen om er aan te wennen. Ze komt niet om van de honger en haar warme hap gaat er echt steeds in als pap! Eergisteren macaroni met gehakt, tomaat en geraspte kaas gegeven. Mmmmmmmhhh, lekkker!! Bruine bonen vindt ze, net als Tycho, ook verrukkelijk.

O ja, heeft Willem gister toevallig foto's gemaakt waar toevallig Isa en ik ook op staan ?? Wij hebben nog helemaal geen badfoto's, is er nog niet van gekomen (volgende keer moet Isa's papa ook maar even mee, die heeft dan geen dienst geloof ik, dan kunnen wij ook eens foto's maken).

Ik ben nog vrij vandaag, ga straks even koffiedrinken bij een vriendin/studiegenoot die in april vorig jaar haar 3e kindje gekregen heeft (pfffffff.......).

Grtz. Poppetje71

hoi

JAAA ook foto's met jullie kzal ze dubbel afdrukken!!! neem ze dan mee, al  is ie nog niet helemaal vol... (maar dat is tegenwoordig geen probleem meer....)

ook leuk die macaronie misschien ga ik die eerst probereren!. hoeveel doe je dan van alles?

Ja pluisjes enzo zijn super leuk!!! tycho heeft een radio van vtec daar zitten van die draai knopjes aan. leuk leuk leuk... zo schattig hoe ze dat doen met die kleine vingertjes!!!

gezelli koffie drinken! ik werken.... maar ja hoort er ook bij af en toe... mag al niet klagen 3 dgn per week!!
Maar 3 kindje lijkt mij ook wel zwaar!!! 2 is leuk denk ik. Laatst had ik het er metmijn moeder over, die zei dat komt best wel goed 2 kindjes, je weet al veel meer dan met 1 dus alles gaat veel vanzelfsprekender!!

nou ga weer ff wat doen...

xx wen

Hai!

Jazeker, wij gaan zwemmen!

Isa en ik zijn nu samen bij opa en oma in Apeldoorn. Mijn vriend heeft een paar nachtdiensten en slaapt dan toch de hele dag. Gisteren naar Apeldoorn gereden (moest toch voor een vergadering hier naar kantoor) en blijven slapen bij mijn ouders. Vanavond blijven we ook nog. Opa en oma vinden het geweldig en Isa ook. Die heeft het erg naar haar zin met opa en oma.
Vanochtend hebben we gezellig bij V&D koffie gedronken. Isa vond het prachtig!
Net lekker wezen wandelen in een parkje en naar de eendjes gekeken. Isa keek met grote ogen naar die beestjes. Schattig!
Ze hebben hier een superleuk kinderzaakje waar ze o.a. veeeeeel te leuke kinderkleding hebben. Ik moest me echt bedwingen om niets te kopen.

Nou, ik ga effe wat drinken, Isa ligt in bed, hartstikke moe dus ik hoop dat ze minstens een uur slaapt! Vanochtend maar een krappe 40 minuten!

Jullie komen maandag ook?

Grtz. Poppetje71

hooi

ja ik kom alleen.....  papa moet werken.....

leuk, wij zijn naar hilversum geweest!!! ook leuke kinder winkels. Maar tycho vindt het de laatste tijd niet meer zo leuk om te shoppen......   aaarrrrrggggg gaat ie gillen enzo.....

ik zie je maandag!!!! ga naar bed.... xxxx

Terug
Bovenaan