Berichtje voor Ty

Hai Wendy,

Alles goed? Druk zeker want ik heb je een paar daagjes niet gezien op het forum. Of was je het irritante probleem met het forum zat??

Hier alles ok, zoals je kunt lezen in een ander topic heeft Isa de kruiphouding te pakken alleen kruipt ze nog niet! Hihihhihii, grappig gezicht hoor; haar kontje maakt wel bewegingen maar ze komt niet vooruit!

Overdag wil Isa de laatste paar dagen weinig slapen. Ze is dan om 18.00 u echt kapot, gaat dan snel in badje, hup fles erin, tandjes poetsen  en slapen! Vannacht was ze om 04.45 u wakker, de nacht ervoor om 03.30 u. Dan heeft ze altijd een hele volle plasluier, die verschoon ik dan en dan tukt ze weer verder. Op zich niet slecht (voor ons doen dan hè).

Ga haar straks weer uit de crèche halen. Toen ik haar woensdag kwam halen lag ze op de grond en ze sjeeeeesjde echt naar me toe. Zooo lief!!

Hoest met Tycho? Nog last van allergie?

Alvast een goed weekend en tot binnenkort!

Grtz. Poppetje71

hoi

Ja alles wel goed.... erg druk geweest en ik werd inderdaad gek van het forum, steeds eruit en kon niets openen enzo.... AAARGGGG

met tycho wel goed, laatst bij een vriendin die haar kindje met zwitsal de haartjes had ingesmeert en daarna zonder de handen te wassen aan tycho zat zat ie helemaal onder de uitslag!!!! dat verklaard het weer, ppffff gelukkig geen voedsel allergie!!! wat je al niet allemaal moet en kan ontdekken zeg!!

zo gisteren gingen we in bad en toen hij onze kleine man zijn hoofdje best een beetje gestoten tegen de kraan.... (AAAHHHH hij is zo druk!!) na de fles spuuge joh niet normaal!!! wij in de stress!! de hap maar even gebeld voor overleg. kregen we een wekadvies om de 2 uur wakker maken...... pfff je snapt hoe ik hier nu zit..... en we mochten hem geen eten meer geven...... Gelukkig is het allemaal goed gegaan!!
Maar achteraf denken we dat ie na het avond eten al misselijk was... we hadden hem een heeeeel klein stukje bamisliert gegeven.... maar ja het blijft gissen...

hoe slaapt Isa? onder deken of slaapzak?

Tycho heeft een mooie kleurplaat gemaakt voor de verjaardag van oma!!! echt leuk

Leuk he dat kruipen Opa vond het ook zo leuk, hij moest de hele tijd naar hem toe kruipen echt lache!!!

en ja ja je kan zijn tandjes zien!!!! jeeeeeeee

helaas komen we maandag niet zwemme.... moeten met oma naar het zkh! maar wie weet is het wel lekker weer.....

xxx wen fijn weekend

Hoi!

Oei schrikken zeg van die kopstoot tegen de kraan! Je hebt ook speciale "badkraanbumpers", een soort van opblaasbaar stootkussen voor om je badkraan, misschien een idee? Hij had er idd wel een hersenschudding aan over kunnen houden.

Zwitsal hè! Ja, had ik vaker gehoord, ik gebruik ook helemaal niets van Zwitsal, alleen maar Natusan of Etos/Hema eigen merk.

Isa slaapt in een slaapzakje (met lange mouwtjes momenteel) én onder een lakentje en dekentje. En Tycho, jij had een combisleeper toch?

Ik ben gisteravond wezen aquarobiquen in De Kwakel, met een vriendin. Zo zeg, dat is heavy!! Niks mutserigs aan hoor! Hopelijk gaan we dit volhouden, dan zitten we straks voor de vakantie wat strakker in het vel!!

Wij gaan maandag wel zwemmen. En ik hoop ook dat het lekker weer is, dan ga ik 's middags misschien nog effe het park in.

Bami-sliertje? Met kruiden en al??? Oefie, daar zal ie best eens last van gehad kunnen hebben, arme ziel. Je schrikt wel als ze zo moeten spugen hè! Ik moet het tot nu toe echt afkloppen maar Isa is gelukkig nog weinig ziekjes/ziek geweest.

Nou, ik ga maar eens aanstalten maken om naar het kdv te gaan.

Grtz.Poppetje71

Terug
Bovenaan