Berichtje voor Ty

Ha Wendy!

Hoe   gaat het met Tycho? Beetje bekomen van de botsing vorige week met de kraan?? Hoop het wel!

Isa is gistermiddag ziek geworden. Ik was met mijn ouders een rondje Julianapark aan het wandelen, we liepen net onze straat weer in toen Isa met een enorme golf haar eten van de hele dag eruit spuugde. Ach arme kind, alles zat onder,haar kleren, de voetenzak. Ik vond al wel dat ze erg bleek zag onder het wandelen en steeds stiller werd.
Thuis eerst maar helemaal verschoond. Ze was heel erg zielig, beetje aan het kreunen, huilerig,ze had echt last van krampjes volgens mij. Beetje diksap gedronken en toen viel ze op mijn buik in slaap van ellende. In haar bedje gelegd, uurtje geslapen, weer even bij mij gezeten/gehangen, weer op mijn buik in slaap gevallen en weer in bed gelegd. Om 21.00 u ben ik even gaan kijken, getemperd, 38,4, toch maar zetpilletje gegeven, beetje lauwe slappe thee en bij mij in bed gelegd. Om 03.00 u was ze even wakker, ook weer wat gedronken, en daarna was ze om even voor half 8 wakker vanochtend. Ze was nog steeds zielig, bleek, hangerig. Geen verhoging meer. Bijna hele fles melk leeggedronken, even flink gepoept en om even over 8 was ze al weer moe en heb ik haar weer in bed gelegd. Ze slaapt nu nog.
Volgens mij toch een buikgriepje of zo, of het komt door de aardbeien die ze gisterochtend in haar fruithapje had zitten (voor   het eerst). Maar effe voorzichtig met eten vandaag en flink laten drinken.

Wij gaan dus ook niet zwemmen vanochtend.

Sterkte met je oma in het ziekenhuis.

Grtz. Poppetje71

hoi

Ja gelukkig wel !!!

aaah arm meisje!!! echt zielig ik hoop dat ze snel beter wordt!!! gelukkig drinkt ze goed!

Ja het was weer pet in het zkh... binnen nu en 3 dgn staat er een opname te wachten ivm toenemende benauwdheid en een age saturatie (zuurstof in bloed...)

Tycho heeft ontdekt dat zwaaien ook leuk is!! vanmiddag de hele tijd echt lachen!!

Hebben jullie al een buggy? wij nog niet weet niet goed welke we moeten nemen..... maclaren of een quinny?????lastige keus....

morgen weer werke bah.....

xx wen

Hoi hoi,

Vervelend dat je oma naar het ziekenhuis moet joh.

Over buggy gesproken: wij doen het nu thuis nog met de Quinny Buzz (zoals je zelf ook hebt). Daarnaast heb ik een poosje geleden bij V&D een zoveelstanden buggy gekocht (geloof van Friendz). Die heb ik voor erbij en voor op vakantie straks. Voorlopig gaat Isa nog in de Buzz want ze zit nog niet zelfstandig. Aan een buggy erbij wilde ik niet al te veel geld uitgeven dus vandaar voor mij geen Zapp of Maclaren ofzo.....

Ik heb net de box omlaag gezet (stond die van jullie al omlaag?), om Isa ook te stimuleren tot optrekken aan de spijlen en om haar af en toe in een hoek te laten zitten (niet voor de straf hoor!) om haar te stimuleren tot zelf zitten (was ooit een tip v/d kinderfysio).

Zit Tycho eigenlijk al helemaal zelf? Ben benieuwd wanneer Isa daartoe aanstalten gaat maken. Volgens mij kruipt ze eerder dan dat ze zit!

Nou, werkze. Ik ben vandaag vrij dus ga zo lekker even naar buiten met pukkie (gister niet buiten geweest).

Grtz. Poppetje71

HOi

na een zware lange (eigenlijk   korte) nacht zit ik hier met grote sate prikkers.....

hij zit sinds vandaag!!!!!!!!!!!!!!!! helemaal zelf. me moeder belde net wil je een nieuwtje hore....... hij kan zelf gaan zitten!!!! hij deed al een tijdje pogingen! maar nu doet ie het dan eindelijk, hij viel steeds om en dan wordt ie heeeeeeeel erg boos!!!

Wij hebben de box al een tijdje omlaag, het in echt een engerd namelijk, maar hij speelt nu eigenlijk nooit meer in de bos meestal op de grond!!! vindt ie veeel leuker! ook op advies van een ha. die zei dat ze zich dan beter ontwikkelen...?????
bij mijn moeder speelt ie ook op de grond en zij heeft een laag stoeltje staan daan trekt ie zich aan op zodat ie bijna staat!!! ojee......

nou ga weer pt zien......

veel plezier buiten!!!

Moet je morgen werken???? anders ff naar overvecht wandelen??? als t lekker weer is????

xx wen

Hai!

O jee, zware lange nacht?? Was Tycho in de weer???

Jeempie, jou ventje gaat snel zeg! Isa maakt nog geen aanstalten om langer dan 10 sec te blijven zitten en dan ondersteun ik haar er nog bij ook!

Ze speelt ook op de grond maar 's ochtends vroeg altijd nog in de box. Ze zat echt zo te kijken van wat heb je nou gedaan met mijn box? Lijkt opeens veel meer een kooi!

Nee, ben morgen pas eind van de middag thuis denk ik, moet naar een klant in Nieuwegein en in Emmen (of all places!). En Isa is op de crèche op woensdag (en vrijdagen) Anders had ik meegewandeld! Hopelijk volgende week ook nog mooi weer!

Werkze verder!

Poppetje71

Terug
Bovenaan