Berichtje voor Ty

Hoi Wendy,

Lekker gezwommen?
Ik had ook echt zin maar begon vannacht al misselijk te worden, kramp. Isa heeft me misschien wel aangestoken met haar buikgriepje van vorige week.
Moet continu naar het toilet, echt niet fijn. Vanochtend dacht ik nog even het gaat wel, had alles klaar staan, bikini al aan, maar zag het toch niet zo zitten.

Nu ligt Isa weer in bed dus ik ga ook even proberen te slapen. Isa was vanochtend om 6 uur al klaarwakker (en ik dus ook) (om 22.00 u en 2.00 u ook eventjes wakker geweest).
Pfffffff. Ze ligt nu dus voor de 2e keer vanochtend in bed.

Ik heb je mobiele nummer opgeslagen dus een volgende keer kan ik zelf van te voren een berichtje sturen.

Grtz. Poppetje71

hoi

Ja was weer lekker!!! alleen weer diezelfdejuf.... die andere is ziek al 3 wkn!!

was niet zo erg druk met zwemmen.... wel jammer dat jullie niet gingen, maar wel lastig als je vaak naar de wc moet.....

ik voel me ook niet optimaal, bah hoofdpijn en duizelig (ongesteld...)dat had ik nou echt niet gemist toen ik zwanger was...

Tycho is nu lekker aan het spelen in de box!!! jaja dat is lang geleden nu ie zelf kan gaan zitten vindt het el wer leuk. en hij heeft ondekt dat je je op kan trekken aan de spijlen...

net ff bij de kapper geweest met dhr..... moesten gewoon volle pond betalen!!! dit keer vondt ie het niet zo leuk!!!

morgen zijn als het goed is eindelijk de foto''s klaar!!!!

xx wen

Belachelijk joh, dat je zoveel moet betalen voor een kind! Hoeveel eigenlijk??

Ik voel me ietsie pietsie beter maar nog wel de hele dag door zo'n weëeig, misselijk  gevoel. Nu weet ik weer ongeveer hoe ik me de eerste 13 weken van mijn zwangerschap heb gevoeld!
Er schijnt wel weer van alles te heersen dus.....wie weet heb jij ook iets te pakken (of voel je je altijd zo als je ongesteld bent??)

Gisteren en vandaag niet buiten geweest (zielig voor Isa maar haar papa moest ook werken). Gistermiddag wel even een speelkleed op het dakterras gelegd en Isa erop. Maar daar kruipt (eh, tijgert) ze dus zó vanaf en de tegels zijn er best wel ruw en nog niet geveegd dus met blote armpjes vond ik dat na 5 minuten wel weer genoeg.
Maar er komen vast meer lekkere dagen.

Isa zit nog steeds niet uit zich zelf. Als ik haar neerzet zit ze wel al ietsie langer dan 2 seconden maar echt stevig is het niet. Hebben jullie daar nog iets voor gedaan???

Hebben jullie eigenlijk een buiten? Jullie wonen in dat appartementencomplex met die roodachtige stenen toch? Als je van De Dame naar de brug rijdt (weet even niet hoe die straat heet).

Ohhh,,,, ben benieuwd naar de foto's!!!

Grtz. Poppetje71

hoi

Nee helaas geen buiten.... dat is het enoge nadeel. Maar wel eeb groot "leefdek"aar je kan spelen (als ie groter is!)   jullie wel he ene balkon toch? soms mis ik t wel hoor wasje naar buiten enzo.... spelen.....

ooooo de foto's zijn leuk!!!! helaas kan ik ze niet scannen....... maar ja in je bikini op het forum...... mmmmmm
hee maar wel gek..... je klachten... je bent niet stiekem......... (HAHAHAHAHA!!??????)

we hebbe gisteren macaronie met couget gegeten.... jaja maar wel met appelmoes anders hoeft ie het niet..... hoezo verwent!

We hebben hem een auto belooft als ie zelf ging zitten (HAHAHA...) nee hoor geoon beetje geoefend met geluk doet ie het nu.

we zijn nu aan het oefenen om op het potje te zitten... vervolgens plast ie dan op pappa..... hihihi.

xx wen truste

Hoi,

Zo, net Isa naar de crèche gebracht. Even een dagje voor mezelf, beetje uitzieken. Nee joh, hou op, ik ben echt niet zw....... Slik de pil (geen 100% garantie, ik weet t) en toen had ik er geen diarree bij trouwens dus....Moet volgende week weer ongesteld worden.

Ja, wij hebben een lekker dagterras. Moet ernstig opgeruimd en schoongemaakt worden. Er liggen nu van die ruwe tegels en ik heb al gemerkt dat dat voor Isa niet echt ideaal is. Maar eens even kijken of we er niet van die houten "tegels" op kunnen leggen, is toch iets minder ruw, vooral als ze straks korte mouwen en korte broekenweer wordt!

Jeempie, jullie zijn echt goed bezig! Op het potje zitten! Ben je al van plan om hem snel zindelijk te maken (je leest wel eens van die verhalen van kleine baby's die al geen luier meer om hoeven?????)?
Ik zou al blij zijn wanneer Isa gewoon kan zitten!

Tycho is ook al bijna 9 maanden hè? Isa gisteren. Pfffff... wat gaat de tijd toch hard!

Neeeee..... niet in bikini op het forum...
Maar een keertje iets afspreken?

Werkze!

Grtz. Poppetje71

HAHAHAHAHHAHAHAHAHA!!!!! nou ben benieuwd of je ongi wordt..... (gappie!!!!)

is goed keertje afspreken! gaan jullie maandag wel zwemmen? van 9-12 uur is inloop familie zwemmen!!! wij gaan we denk ik!

Nou wij zouden het wel lekker vinden als ie niet te lang in de luiers zit eigenlijk,..... dus vandaar zo'n 3 keer per dag op het potje om te beginnen. Hij snapt natuurlijk nog lang niet at hij daar nou moet doen.... haha maar ooit zal dat wel komen!!

ja tycho wordt de 6e 9 maanden... boehoeeeeee waar blijft mijn kleine baby..... nee hoor dit is ook leuk maat dat baby baby is el heeeeeeeeel snel weg zeg!!!

In de box probeert ie de heletijd te gaan staan......

xx wen

Hoi,

Effe liggen slapen (doet de mens goed hoor)! Tis weer lekker weer zeg!

Ohhhh, wat goed van jullie zeg die potjes-training!!!

Wij gaan maandag denk ik niet zwemmen want dan ben ik waarschijnlijk met Isa bij mijn ouders aan het logeren ivm Pasen. We gaan waarschijnlijk zondag weg en dan komen we maandag in de loop van de dag terug. Dus.... de week erop gaan wij wel weer want het is dan al weer te lang geleden! Hopelijk is de "gewone" juf er dan weer want ik vind die "Lenette van Dongen" (zo heeft die cabaretière toch met dat zwarte haar?) niet zo geweldig!

Ik heb vanochtend maar de voetenzak uit de maxi-cosi gehaald. Die gebruikte ik nog steeds maar het werd toch echt te krap dus nu maar zonder. Schoentjes (Zeeman) aan, zonnehoedje (Zeeman) op, en klaar!  T was nog best fris vanochtend (3,5 graden).
Dat hoedje wilde Isa er steeds af trekken. Nee Isa, mag niet!! Hihihih.....

Nou, ik ga de rest van de topics even lezen en eens kijken of mijn foto's op Hyves nu wel te zien zijn (zag alleen maar kruisjes).

Grtz. Poppetje71

Terug
Bovenaan