Berichtje voor Ty

hoi hoi,

Ik heb je al even niet meer zien reageren op het forum. Lekker met andere dingen bezig? Ik ben ook pas vandaag sinds vrijdag weer aan het lezen.
Hoe waren jullie Paasdagen? Onze paasdagen waren, op de "afsluiting" na (lees het topic "File" maar), heel erg leuk. Terrasjes, kinderboerderij, opa en oma etc.

Nu weer fijn thuis in het normale ritme. Ik zelf heb helaas (sorry, moet het effe kwijt) weer eens last van aambeien sinds vanmiddag (ben ik 2 maanden geleden ook nog voor op de praktijk geweest). Morgenochtend meteen even de ha bellen of ik terecht kan want het doet me vreselijk veel pijn.

Zijn jullie nog wezen zwemmen gisteren?

Tot binnenkort maar weer.

Grtz. Poppetje71

hoi

was wel lekker!! inderdaad wezen zwemmen die leuke juf was er weer!!! jeeee was erg druk!! met grote kinderen was wel een soort babyzwemmen!!
We zijn wezen brunchenmet mijn ouders bij de 4 balken bij het kasteel erg gezelli alleen hadden die klungels erg weinig kinderstoelen at inhield dat ik mijn mannetje de hele tijd op schoot moest houden.... niet handy met een lopend buffet...   dat ruim 3 uur duurde....
ff niet geforumd zeg maar baalde een beetje van de negatieve gedoe over op t potje.....

echt balen zeg van de file!!!! aaaarrrrggggggg

wel leuk kinderboederij heeft ze ech al besef van de beestjes??vast wel?

en hoeist met ziten??? tycho gaat nu voor het gemak maar staan.... tjonge gaat ineens zo snel!!! hi probeert dan in de box ook wat stapjes te zetten en dan naar de andere spijl te gaan....

Morgen weer naar CB!!! ben benieuwd.....

balen van die aambei... aaauuuuttssssjjjj ik weet het niet maar denk dat ik er ook een heb of een scheurtje ofzo... ppfff als ik niet goed kan poepen (...) erg veel last van, gelukig hebben we nog wat laxeer zooi op voorraad in huis en dan gaat het wel goed....

gaan jullie naar de forum dag? wij niet....

xx zal morge ff mailen over zijn gewicht enzo.....

Hoi!!

Meid, laat je niet kisten door negatief gedoe over op het potje!! Ik vind het super van jullie en volgens mij zijn een heleboel mama's gewoon jaloers!! Volgens mij is Tycho er hartstikke klaar voor, de snelle jongen!! Gaat gewoon ook al staan! Super joh! Isa doet het allemaal wat langzamer (ik moet niet te veel gaan vergelijken want dan ga ik nog denken dat ze "achter" "loopt") en houdt het voorlopig bij tijgeren en wippen in de kruiphouding.

De kinderboerderij is echt een aanrader. Besef had Isa er zeker van! Ze was ook helemaal niet bang en als het aan haar had gelegen had ze zelfs die giga-ezels aan de snorharen getrokken!!
In Utrecht zijn er, volgens een vriendinnetje, ook een paar leuke. Moet je zeker een keertje gaan doen!

Tjonge zeg, te weinig kinderstoelen, da's een slechte zaak! Zelfs bij het AC Veenendaal hadden ze er voldoende ! En 3 uur zitten was zeker ook best lang voor Tycho?

Ben benieuwd hoe "zwaar" Tycho nu is en hoe lang. Wij moeten 1 mei weer (een tussendoor afspraak vóór de 11 maanden afspraak).

Mijn aambei is weer naar binnen (lekker praatje hè) en het doet een stuk minder pijn. Maar fijn is anders! Mijn moeder heeft het ook dus ik ben bang dat ik de aanleg van haar heb meegekregen! Had het een maand voor mijn bevalling zelfs nog. Pfffffff....

Nou, tot mails maar weer!

Grtz. Poppetje71

hallo

das ook wel zo maa soms ben ik toch gevoelig voor dat negatieve gedoe!!

op het cb was het goed!!!! hij weegt 9250 onder het gewicht wat hij eigenlijk moet zijn.....  en is 74 cm lang!!!!
ze was goed te spreken!!! vond alles wel erg snel gaan zoals het zitten enzo maar wel goed, ook dat hij uit een beker drinkt, dit goed stimuleren zei ze dan doet ie het s met een jaar helemaal zelf en netjes? ook het op het potje zetten vond ze een goed jajaja lees een goed plan!!!!  nou mogen we 6/6 weer terug komen voor de prikjes.... aaaaahhh

was weer erg lekker weer vandaag!!!!

ben je pas nog bij de zeeman geweest??? echt super leuke dingen voor meisjes!!! (ook voor jongens hoor....) net as er 20% extra korting!!! inslaan dus....

xx ga nog ff werke....
truste

oja en niet twijelen Isa doet het super goed toch!!! zij tijgert tenmisnte!!! dat vindt ik echt z leuk om te zien!!!

en zij had eerder tanden!!!

moest ik nog ff zeggen hoor....

x

Hai Wendy!

Nou, das hartstikke goed joh, flink ventje wordt het al hè! ooooo wat gaat het toch hard! Ik zat gister nog even naar foto's van een pasgeboren Isa te kijken, jeetje wat een verschil al met nu, bijna niet meer voor te stellen!!!

Welke wijkverpleegkundige hebben jullie op het bureau? Wij hebben Maroesja (of zo iets). Aardige meid!

Ik ben vorige week nog even bij de Zeeman geweest maar ik ga maar weer eens gauw even kijken, vooral met korting is het leuk natuurlijk!
Ik moet ook nog op zoek naar een leuk voorjaarsjasje, het jasje wat ze nu aanheeft wordt te warm met dit weer!

Ik geloof dat papa vandaag even met Isa de stad in gaat (met de bus, jawel, dat heuglijke feit moet mama dan weer jammer genoeg missen want mama moet naar Apeldoorn voor een besprekinkje), dus dan kan hij ook even kijken.

Nou, werkze vandaag maar weer!

Grtz. Poppetje71

Terug
Bovenaan