Berichtje voor Ty

A

Anoniem

Guest
Hoi Wendy,

Hoest? Met Tycho z'n oortjes?

Ik heb Isa afgelopen woensdag eerder uit de crèche gehaald. Was de 1e keer dat dat gebeurde. Ik werd 's middags om 14.00 u gebeld door een van de leidsters met de mededeling dat Isa de hele dag al niet lekker in haar velletje leek te zitten; veel huilen, veel jengelen/gillen, niet willen eten. Ze liet het aan mij over of ik haar wel of niet eerder wilde komen halen. Tja, ik laat mijn meisje natuurlijk niet zo zitten! Mijn  vriend kon haar niet ophalen, die zat net thuis bij twee cliënten die hij begeleidt dus heb ik mijn afspraken van die middag afgezegd (ik zat in Apeldoorn) en heb ik haar opgepikt. Toen ze mij weer zag was  het gelijk goed. Thuis ook verder niets aan de hand... Tja... zul je altijd zien.
Gister ging het  thuis  met papa ook goed maar vandaag een stuk minder. Het kdv had studiedag dus Isa was thuis en mijn vriend was vrij dus die was bij haar. Ik moest op pad en was om 15.00 u thuis. Greg was zóóóó  blij dat ik thuis was want Isa heeft de hele dag gehuild en gegild. Hij kan daar sleeeeeecht tegen!
Maar toen ik er was viel het ook weer gelijk mee. Heb haar lekker in bed gelegd en ben daarna nog even snel met haar naar buiten gegaan. Gegeten, bad en bed.

Wel  slaapt Isa sinds een paar dagen 's avonds en  's nachts  weer onrustiger.  Ik heb ook het idee dat ze  meer kwijlt dan normaal dus  het zou maar zo kunnen dat er  een tandje dwars zit. Ze is nu 's nachts weer meer dan 3 x wakker en heeft al weer 2 nachten vanaf een uurtje of 4 naast mij gelegen....
Pfffff... dat merk ik dus meteen; ben echt moeeeeeeeee!!  

Gelukkig is het weer weekend!! Het wordt  weer lekker weer hè! Ga je nog iets leuks doen? Ik weet het nog niet, wel lekker veel naar buiten en effe wat plantjes en ontmosser voor  m'n dakterras kopen denk ik....  

Gaan jullie maandag ook zwemmen? Dan wandel ik mee. Ik lees op hun site dat ze op Koninginnedag echt gesloten zijn.

Grtz. Poppetje71

hoi

Beter!!! gelukkig! al paar dagen zonder pcm voor het slapen!!! het is nu geoon weer een boefje!!!! hahah

en nu met Isa? ik hoop beter!

Hier kan papa er ook niet zo goed tegen hoor als ie lang of veel huilt....

hij heeft vandaag een stoere auto van bob de bouwer gehad waar je achter kan lopen van opa en oma, we zagen hem bij de v&d ik dacht ou die is leuk en toen had oma hem alweer gekocht... el super lief natuurlijk!!! knal geel !

ik denk dat we wel gaan zwemmen, mar je weet het nooit..... wij gaan zo ie zo lopend dan.
we gaan dan wel op de terug weg ff langs het zkh want mijn c is opgenomen
OOOOO heb je die nieuwe tassen van Oilily gezien? die groene is echt super leulk!!! maar super duur..... maar wel leuk voor bij de buggy als luiertas bv....

gaan jullie iets doen met moederdag?????

xxx wen

hoi

even nog een vraagje eet jou meisje van die groeipap en rijstebloem??
onze kleine man eet alles behalve dit, heb dus 2 pakken staan.... wil jij ze evt hebben?

xx wen

Hai!

Jaha, Isa eet Bambix groeipap en 's avonds in haar fles Nutrix rijstebloem.. Dus als je er vanaf moet....!

Hier met Isa nog steeds onrustig (en dan helaas alleen 's avonds en 's nachts). Ik wilde vannacht toen ze wakker was even aan haar mondje voelen, nou, krijsen! Maar of dat nou van de pijn was of van ellende weet ik niet. Heb er wel effe Dentinox opgetipt. Om 06.00 u was mevrouw weer klaaaaaar wakker. Pffffff..... Het ging een poosje zoooo goed met slapen (voor ons doen dan hè) maar nu... kan ook het beginvan een sprongetje zijn volgens "Oei ik groei". Ach we merken het wel, we moeten er hoe dan ook doorheen.

Ok, laat morgenochtend maar effe weten of jullie gaan zwemmen. Ik loop dan mee en de terugweg gewoon een stuk alleen, geen probleem.

Fijn dat je ventje weer helemaal in orde is! Wat zal het een stoer gezicht zijn zo achter die Bob de Bouwerauto!! En z'n eerste patatje al, gaaf zeg!

Nou, ik ga zo effe met Isa en een vriendinnetje naar het J-park, effe lekker zitten en spelen.

Tot morgen dan waarschijnlijk.

Grtz. Poppetje71

O, vergeten, nee, kheb die nieuwe Oililytassen nog niet gezien, die krengen zijn altijd zo duur hè!

Met moederdag, ehhh, Greg heeft dan weer nachtdiensten (en hij is zo'n type (helaas) die hier helemaal niet aan denkt vrees ik.... ) en ik ben dat weekend weer bij mijn ouders, waarschijnlijk ook nog effe langs oma.

Jullie??

Terug
Bovenaan