Berichtje voor Ty

A

Anoniem

Guest
Hoi Wendy,

Hoest? Lekker vrij gehad vandaag? Leuk joh, naar de kermis!!!

Weet jij of er in de buurt nog iets leuks te doen is op Koninginnedag? Vast in het Julianapark denk ik, kindervrijmarkt en kinderactiviteitjes maar dat zal wel hartstikke druk zijn.

Isa moet momenteel steeds heel hard huilen wanneer ik haar op de crèche achterlaat. Snik ... Ze is heel erg eenkennig. Ze klampt zich dan vast aan een leidster, wil niet op de grond spelen, wil niet zitten, wil niet slapen etc. Als er "vreemde" papa's of mama's binnenkomen is het mis; pruillip en hard huilen. Vanochtend hadden ze haar maar aan de eettafel gezet in een stoeltje, met de leidster er naast en speeltjes op de grond gooien. Toen ging het verder goed. Is echt niet leuk om haar zo achter te laten maar ja, dit is effe een fase waar zij (en ik) door heen moet!!

Ook thuis heeft ze regelmatig van die "buien" dat ze mij wil blijven zien bij alles wat ik doe. Als ik haar in haar bedje zet om even te spelen terwijl ik douche is het echt meestal drama (had ik dit trouwens al verteld, ik weet het al niet eens meer)... Als ik haar dan weer oppak knijpt ze me bijna fijn!

Tis wel aandoenlijk maar niet altijd makkelijk en handig!

Geniet van het mooie weekend!!
(en als je zondag niks te doen hebt en nog wilt wandelen/naar het park wilt, dan lees ik het wel, mijn mobieltje is niet meer bruikbaar dus we kunnen niet sms-en.....)

Grtz. Poppetje71

hoi!!!

nee dierentuin geeest vandaag!! papa was nl ook vrij gezelli!!!!
was echt super leuk!! hij regeerde echt op de grote dieren! we waren ff in een speelgoed/souvenir winkel en papa was een puzzelje aan t afrekenen en ik zette de buggy voor een grote knuffel tijger hij huilen .... aaaahhhh ik dacht wat is er nou.....

ooo wat erg die eenkennigheid, ik hoop dat ie dat niet zo erg gaat krijgen... soms ben jezelf (ik wel...) toch heel soms nog wel wat labiel....   maar dan moet je dat weer niet laten merken natuurlijk... pffff moeilijk hoor!!

ik ga zondag een workshop bonbons maken!!! LEKKER vooral omdat ik ongimoet worden... hahaha

dus hij gaat lekker met papa wandelen!!

maandag in het park wel   ja wat te doen meestal wel zooiig hoor.... maar ik denk dat wij wel naar t park gaan! verder is t overal zo druk.....

wel bale van je tel. wanneer nieuwe?

xx wen

Ohhh, jammie jammie, bonbonnnnnssss..... voor chocola mag je mij nog net niet wakker maken!! Leuk zeg!

Die knuffeltijger was vast net iets te dichtbij voor Tycho en net iets té echt.

Tja, ik hoop asap een nieuw mobieltje te krijgen. Kan voor mijn werk niet zonder. Vóór dinsdag moet ik gebeld worden door de afdeling die dat moet regelen.

Heb vanmiddag mijn dakterras flink gebezemd en ik had gisteravond bij het tuincentrum leuke plantjes gekocht. Ziet er nu erg leuk uit en zo zit ik er tenminste gezellig..Nog even een fleurig plasticje kopen voor over de tuintafel en een leuk olielampje of zo en de zomer mag komen!!!

Grtz. Poppetje71

ooo leuk man!!! beetje jaloers hoor op je balkon!!!
maar hij kan lekker bij oma op het blok spelen dat scheelt wel hoor als hij daar is is hij erg veel lekker buiten aan het spelen!!!

kga naar bed... erg he! morgen naar frans bouwer!!! dus wordt t weer laat... pff druk weekend en bijna alles zonder mijn kleine man... BOEHOE.. maar ook wel weer leuke dingen hoor.....

xx truste

Terug
Bovenaan