Berichtje voor Ty

A

Anoniem

Guest
Hai Wendy,

Hoe gaat het bij jullie? Met de kleine man alles goed?
Hoe was je chocolade/bonbonworkshop? En je Frans Bauer optreden (zonder poliepen )

Hier alles ok (jeetje wat een kleine letters ineens). We zijn gister bij het cb geweest. Isa is nu 73 cm   (2 cm gegroeid in 2 maanden) en 8810 gr (4 ons gegroeid). Is netjes.
Ze trekt zich nu ook de hele dag door op tot op haar knietjes, aan de box, onze broekspijpen, de tv-tafel, haar speelgoedmand etc. En soms staat ze even tegen ons aan, nog wel flink geholpen maar toch.

Brood eten gaat thuis heel erg slecht de laatste dagen, amper een paar hapjes en dan heeft ze er al weer genoeg van. Krentebol eet ze beter maar ik ben niet van plan om haar elke dag alleen maar krentebol te geven!!!

Ze slaapt nu steeds op haar buik en dat is nog wel wat onrustig voor haa r (en dus ook voor ons); ze is echt vaak op zoek naar de lekkerste buikslaaphouding.

Geef jij Tycho al losse stukjes eten (roosjes gare bloemkool, stukjes aardappel enzo)?? Het cb zei dat ik dat mocht gaan doen maar ik zie het Isa nog niet meteen doen (kwestie van uitproberen natuurlijk).

Nou, tot mails!

Grtz. Poppetje71

heeee hallo

wou je net gaan mail tot ik deze zag staan!!!

zzoooo grote meid al!!! maar slaapt ze dan wel door? vast niet....????
misschien gaat dat wel komen, nu wij tycho echt zo laten liggen en niet terug draaien gaat t stukke beter!!!

FB was super leuk!!!!! erg gezelli alleen ging mijn nichtje van 16 mee.... wat een doos zeg bah daar zit echt niets van gezelligheid bij!!!! (ik hou ook niet zo van al die famillie ...)
Workshop.... nou dat was at zeg... wij daar naar toe.. die vrouw o er is vandaag geen workshop...??? huh wij oooo dat kan niet we hebben bevestiging... wij laten zien oo nou zegt ze ik weet t niet....

Kijkt me ze ff laten in haar mail.... heeft ze de 25e een mailtje gehad dat t niet door ging..... AaaaaAARRRGGGHHHH..... toen maar ff lekker op terasje gezeten.....

wat gaat t snel nog 2 maanden en dan FEESSTTTTT!!!!! boehoe al weer 1 jaar....

mbt eten doet ie goed... maar als ik zijn avond eten niet fijn maal dan eet ie niet.....

mijn oma is hier zit ze stiekem te slapen... hahahaha

xxx wen

hoe vindt je deze?

en deze?

en deze?

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO wat een leuke dingen allemaal..... kan niet kiezen

xxx

Ooooo, die eerste twee karren vind ik echt super!! Volgens mij hebben ze daar langer wat aan dan aan die andere twee! Jaha, moeilijk kiezen hè! Heb je deze van internet?
Ik vond toch ook die blokkenkar bij "De Olifant" (of hoe heet die winkel ook al weer?) errug mooi!
Ben ook nog op zoek naar een mooie houten speelgoedkist. Heb jij die in Utrecht ergens gezien toevallig??

Isa moet ook nog niet zoveel van stukjes in haar eten hebben hoor, daarom zie ik de bloemkoolroosjes enzo ook niet zo zitten. Als het mevrouw niet bevalt spuugt ze de stukjes gewoon uit!

Ze heeft trouwens twee ontstoken oogjes momenteel. Ik dacht het vanochtend bij een oogje al een beetje te zien (maar het kon ook snot zijn dat ze in haar oogje had gewreven) maar toen ik haar ophaalde uit de crèche was ze net wakker en zaten haar oogjes vol gele troep. Dus maar meteen even water gekookt thuis en toen dat afgekoeld was haar oogjes schoon gemaakt. Hopelijk heeft ze er niet zo'n last van.

Doorslapen, nou nee, nog niet. Hopelijk komt dat als ze het buikslapen een beetje onder de knie heeft! Het verschilt echt per nacht. Afgelopen nacht was ze om even voor 4 uur wakker en wilde vv niet meer slapen nadat ik haar even wat te drinken had gegeven. Elke keer huilen als ik haar kamertje uitliep. Pffffff... dus maar even bij mij in bed gelegd. En na 10 minuten sliep ze. Om 6.20 u was ze weer wakker. Echt een vroeg vogeltje geworden hoor! Gelukkig ben ik een ochtendmens maar 6 uur is voor mij ook wel heel erg vroeg!

Als haar oogjes morgen een beetje beter zijn dan wil ik pasfoto's van haar gaan laten maken. Voor het bijschrijven in onze paspoorten. Ben heel benieuwd hoe dat gaat die foto's!

Jemig wat een muts zeg van die workshop! Zo maak je geen reclame voor jezelf!!
Leuk dat Frans goed was (ik ben geen fan maar hoor hem wel liever dan André Hazesmuziek!). Is altijd wel gezellig een concert. Ik probeer samen met een vriendin naar het concert van Paul de Leeuw in het Gelredrome te gaan (november pas), als we kaarten kunnen krijgen. Hij volgt Marco Borsato op met Symphonica in Rosso. Ben ook geen superfan van Paul de Leeuw, mijn vriendinnetje wel, maar het lijkt me wel weer eens gaaf om een groot concert bij te wonen.

Nou, ik ga maar eens lekker pitten, morgen weer een (thuis)werkdag!

Grtz. Poppetje71

poppetje,

Sorry dat ik ff inbreek. Ik lees dat Isa ontstoken oogjes heeft. Lukas heeft dat heel lang gehad en toen we bij de kinderarts waren voor iets anders vertelde ze mij dat je helemaal geen gekookt water hoeft te gebruiken. Je kan ook gewoon kraanwater gebruiken, als je het maar ff laten doorlopen.

Verder is het belangrijk om de traanbuisjes te masseren (maar dat weet je waarschijnlijk al) en ook van buiten naar binnen te wrijven (en ook dat zal je wel al weten.

Annemieke

Ach ja Annemiek, zo breken we allemaal wel eens "in" bij anderen hoor!

Ik wist niet dat je ook gewoon kraanwater kon gebruiken. Wel van de traanbuisjes en van buiten naar binnen vegen.

Grtz. Poppetje71

Hai Wendy,

Dit berichtje was al weer op pagina 2 beland!

Isa's derde tandje is door! Beneden! Hihihih, grappig zo naast die 2 die al door waren. Bovenin nog steeds niets te bekennen!
Verklaart wel waarom ze de afgelopen tijd 's nachts vaak wakker was/huilde...

Weet je nog die internetsite die je laatst een keer doorgaf van die houten speelgoedkisten?? Ben nog op zoek namelijk.

Gaan jullie maandag zwemmen? Hopelijk regent het geen pijpestelen!! Dan kom ik jullie wel ophalen met de auto!

Grtz. Poppetje71 (op kantoor in mijn lunchpauze aan het forummen)

ooooo,,, dit is ook een leuke!!!!!!

http://www.doedoe.nl/

grtz. Poppetje71

Terug
Bovenaan