berichtje voor Veerle06

A

Anoniem

Guest
Hoi Veerle,

wat heb je nou toch gedaan? Heel mijn huishouden ligt op zijn gat en de kinderen worden verwaarloosd, want op het zomer-2007 forum heeft iemand je idee gepikt van domino met woorden. het woordenboek ligt zelfs bij de computer.

Dit is niet slecht bedoelt hoor, ik heb geen verslavingen verder, maar kom niet met zulke spelletjes aan. De halve nacht heb ik nog van woorden en woordenboeken gedroomd. Als je nog een spelletje weet hou ik me aanbevolen op het zomerforum.

groetjes van Marloes

Whahahaha... en dan te bedenken dat het idee is ontstaan vanuit jullie fotodomino. Echt kei leuk vind ik die fotodomino. Maar ja... ik plaats zelf geen foto's, dus dan maar anders... en met woorden is ook tof.... zoals je zelf dus wel hebt gemerkt.
Veel plezier met spellen.
Hier is nog iets soortgelijks met cijfers. Steeds een opvolgende aanleggen met foto's zeg maar. Ook leuk.
En een 4 woorden verhaal. Dan mag je steeds met 4 woorden het verhaal verder schrijven.
En we hebben per maand een fotowedstrijd. De foto met de meeste stemmen wordt dan op een site geplaatst waar je dingen kan winnen.
Genoeg ideetjes dus...
Groetjes Veerle

Hoi Veerle,

bedankt voor al je spelsuggesties. Ik denk dat ik het stijkijzer en de strijkplank maar op marktplaats zet, want daar heb ik dan echt geen tijd meer voor. Was het idee van het fotodomino van zomer 2007??? Dat kan ik me niet herinneren.

groetjes van marloes

Het idee van de fotodomino kwam van zomer 2006 forum. Zu nu en dan "pikken" wij ideetjes van een ander forum. Al met al hebben wij hier ook weinig tijd voor huishoudelijke zaken, we zijn veel te druk met het bijhouden van de topics. Maar we hebben in ieder geval ontzettend veel lol hier.

Groetjes,

Annemiek

Hoi,

ik kan zien dat jullie altijd veel lol hebben met zijn alle. Ik mag dan ook graag even bij jullie mee lezen. Ik hoop echt dat het bij ons net zo gezellig gaat worden.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan