berichtje voor velen

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,

Allereerst iedereen veel succes met klussen en zwanger worden. Voor alle vakantiegangers relax en enjoy!

Shir nog gefeliciteerd met je zwangerschap. Fantastisch dat het zo snel is gelukt. Geniet ervan.

Anne28 en Nance, leef met jullie mee. Ships dat jullie weer ongi zijn geworden. Zitten weer allemaal in hetzelfde schuitje.

Kimpansee, succes maandag met het bellen naar de gyn. Je de assistente best wijzen op het feit dat ze zo'n onattent berichtje heeft achtergelaten. Jij het hele weekend in spanning. Heeft ze niet echt over nagedacht en dat mag ze best weten ook.

Martine, good luck met testen. Horen we de uitslag nog??

Flower, alles goed? Zag aan je berichtje dat je zaterdag even een baaldagje had. Nu alles weer oke?

Voor iedereen die ik niet genoemd heb, lees al jullie berichtje. Reageren op iedereen wordt een dagtaak maar vergeet jullie niet hoor!

Tot spreeks,
Roos

Ha Roos en de anderen

Kon dus toch niet wachten en heb vandaag al getest. Nega. Maar ook nog niet ongi. Nu baal ik weer en heb zoiets van: dan wil ik naar de volgende ronde, en niet weer weken op mijn ongi wachten. Maar als het niet snel komt, test ik woensdag nog een keertje.

Groetjes
Martine

Hallo Roos en Martine,

Zijn inderdaad een hoop berichtjes he die je kan beantwoorden, wilde toch iets bij je typen omdat jij ook altijd een vriendelijk woord hebt voor andere.

Succes overal mee en tot mails!

groetjes Chili x
Oja Roos, was nog benieuwd waardoor weet je moeder zoveel van die stenen af?
vind het reuze interessant hoor!
daaag

en MARTINE,

Jammer voor je maar inderdaad, misschien was je iets te vroeg en heb je woensdag een positiefresultaat, laat je het nog ff weten dan?

Succes Chili

Terug
Bovenaan